Wpis z mikrobloga

@Artysta89: Wrzuciłbym gifa żeby zobrazować co się tam #!$%@?ło ale nie wiem czy lepiej ja w szprucie na 4 czołgi przeciwnika, czy może 4 javeliny lecące na mnie, czy może lepiej oba czopery i 3 jety goniące mnie jak #!$%@? quadem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Kochany balans w BF3, wyrównuje tylko ilość graczy w drużynach ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Piękna gierka, ale jak usłyszałem, że samo EA oficjalnie "żegna" Trójeczkę, to się #!$%@?łem i usunąłem ją (,)

Ps. Tyle ludzi w tych czasach na Armored Kill? Niemożliwe ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°
@blisher: a co ma decydować o tym skillu? Ranga? Teraz po 3 latach od premiery byle lamus może mieć 100 colonela. K/D? Nie sądzę. K/D łatwo farmić na metro 64. Statystyka >Skill< z gry? Bardziej z dupy staty nie widziałem. Jedyną realną metodą balansu jest zagranie jednej rundy bez żadnego z dupy przerzucania w środku rundy i po zakończeniu porozdzielanie graczy ze względu na ilość punktów w poprzedniej rundzie. To byłoby
@Navrazz: Ta zgrajka 100 orzełków jest razem od 3 rund, każda kończyła się wynikiem ~0-650 (przy starcie ticketów chyba 700 albo 750) a moja baza była gwałcona javelinami że #!$%@?, ciężko było wyjść z respa
@blisher: no ale co poradzisz? Po prostu masz w drużynie z 10 bezmózgów i 5 półgłówków którzy będą się nawzajem #!$%@?ć czekając na helikopter. Przy tak dużej ilości graczy balans jest prawie niemożliwy. Jeśli grasz z debilami to wychodzisz i szukasz innego serwera albo się męczysz i nie masz przyjemności z gry.