Wpis z mikrobloga

Opiszę Wam krótko dlaczego EA to #!$%@?. Chociaż każdy już to wie ja na razie poza #!$%@? serwerami Fify nie miałem z nimi problemu. Do teraz. #fifa15 #fut #eacwel #gry

Jakiś czas temu kupiłem w Ultimate Team zawodnika i utknął mi w celach transferowych. Nie ważne jaki i za ile. Nie mogę go wysłać do klubu, nie mogę go sprzedać. Skontaktowałem się więc z live chatem EA i typ był pomocny, dał mi do uzupełnienia formularz i wszystko ok. Chwilę później dostałem maila że zawodnik już jest w moim klubie i "this issue is resolved".

Taki #!$%@?. Nadal nic nie mogę zrobić więc wbijam na czata znowu bo zawsze lepiej z kimś pogadać niż pisać maile i czekać pół dnia na odpowiedź. Pani która ze mną rozmawiała napisała że rozwiązanie tego problemu zajmuje 24-28h. Spytałem dlaczego więc w mailu napisano mi że jest już w klubie i dlaczego nie było tam informacji że trzeba czekać. Jej odpowiedź to "I don't know". No spoko, poczekam te 2 dni i będzie git.

Taki #!$%@?. 2 dni minęły i nadal nic. Dzisiaj znowu się z nimi skontaktowałem na czacie i teraz dowiaduję się że "waiting time is unknown". To już 2 kłamstwa. Spytałem dlaczego mnie w takim razie okłamano mnie 2 razy a typ stwierdził UWAGA

"Those were not lies, you were misinformed" xDDDDDDD

Kazał mi czekać jeszcze trochę i zaoferował zwykłą złotą paczkę. Odmówiłem bo po #!$%@? mi ta gówniana paczka w której pewnie najlepszym zawodnikiem byłby mocarny Peter Crouch czy inny as. Napisałem mu że moja cierpliwość się kończy a dodając do tego "misinformation" (xDDDDDDD) jestem naprawdę #!$%@?. Typ odpisał że rozumie, że sam by był #!$%@?. Napisałem im "I can wait 2 more days. If by then I will not have my player I will want something more than a crappy gold pack". Typ od razu wysłał sprawę do specjalisty i napisał że jeśli w ciągu 48h nie będę miał mojego zawodnika to dostanę "special compensation". #!$%@? #!$%@?, chce Messiego xD.

#boldupy #gorzkiezale
  • 25
@Minieri: Każdy miał z nimi te przejścia. Plus właśnie to ciągłe ściemnianie na supporcie. Idąc tam z góry można zakładać, że ma się gówniane połączenie internetowe, a błędy jakich zaznałeś są unikatowe i zaraz będą naprawione...
@Giztar: no, odpisuja po miesiacu, z moich doswiadczen support EA > support Steam
nie raz dostalem jakies kody, dlc od EA za nic w sumie xD a steam jedyne co robi to olewa emaile
@Minieri: Ja też kontaktowałem się kilka razy z czatem i może raz zdarzyło mi się czekać te 30 min
zawsze to trwało dłużej nawet zmieniałem grę z którą mam problem by połączyć się do kogoś