Cała prawda o projekcie Pendolino. Dość kłamstw i manipulacji.
Najpopularniejsze mity o projekcie Pendolino. Zakup tych dwudziestu pociągów to świetny przykład medialnej papki kłamstw, półprawd i manipulacji jaki jest nam serwowany od ponad roku. Skoro media i ludzie tak bredzą np. o pociągach, to jak muszą bredzić w sprawach wiele poważniejszych?
kakaowymistrz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 268
Komentarze (268)
najlepsze
CZ 1. DLACZEGO TAK BARDZO BRONIĘ PENDOLINO? + kilka informacji o Darcie.
Pesa Dart to Projekt dalekobieżnego Elektycznego Zespołu Trakcyjnego (EZT) który wg. deklaracji producenta ma być pierwszym polskim pociągiem KDP.
ANO TO, ŻE TA LINIA SIĘ PO PROSTU ZAKORKUJE!! A no to, że ekspres będzie się ciągnąć za towarem. A kto był taki genialny że wpisał tą linię do unijnego korytarza towarowego? Zgadnijcie... Ciepło... Gorrąco... TAK! BRAWO!! TYSIĄC PUNKTÓW!! TO BYŁO PO! A dlaczego to zrobili? Bo mieliśmy już budować...
KDP!!Tak proszę państwa. Nasz genialny rząd w pierwszym expose z 2008 rou obiecał nam KDP. Ba. Powiedział nawet, że
@ CapitalismConvict: Fajnie. Tyle że nie jestem ani tym, ani tym. Szlag mnie trafia, jak słyszę Bieńkowską mówiącą że "Polsce nie potrzebna szybka kolej". Powiedz mi, dlaczego np. dr. inż. Andrzej Massel, doktor z Politechniki Gdańskiej, pomysłodawca genialnej Pomorskiej Kolei Metropolitalnej, wicedyrektor Instytutu Kolejnictwa, mówi tej inwestycji tak? Dlaczego praktycznie wszyscy ludzie ze środowiska Skyscrapercity, ludzie, którzy w
http://www.wykop.pl/link/2592257/jakubas-mozemy-zaoferowac-nizsza-cene-to-nasz-atut/#comment-28841985
zakopaliście jako "informacja nieprawdziwa", macie niepowtarzalną okazję powiedzieć co konkretnie jest tu nieprawdą, czemu milczycie?
Od 14.12 na Warszawa - Gdańsk będzie 16 par pociągów, na Warszawa
No trochę tak jest, niestety. Grupa docelowa EICP to biznes i ludzie o co najmniej średnich dochodach (plus ciułacze, jadący raz w roku na wakacje). W Polsce jest ciągle GIGANTYCZNE zapotrzebowanie na jak najtańsze przewozy, nawet kosztem czasu i komfortu. Stąd popularność InterRegio, które z nowym rozkładem zostaje masakrycznie pocięte, i jest to dla mnie
Jeżeli Pendolino będą równie komfortortowe będę jeździł, bo:
a) Jest szybko
b) Nie trzeba samemu prowadzić- można się przespać, poczytać
c) Boję się latać
d) Nie rozbije się
http://www.prokolej.org/pl/naszym-zdaniem/ryzyko-smierci-w-samochodzie-jest-54-razy-wyzsze-niz-w-pociagu
A i żeby nie było:
Uwierz lub nie, ale polskie Pendo będzie mieć najwyższy współczynnik wykorzystania vmax w Europie. Nie wierzysz? Poniżej mapa dozwolonych prędkości w Niemczech. Vmax ICE 3 to 330 km/h. Pokaż mi, na ilu procentach infrastruktury ten pociąg wykorzystuje swoje możliwości?
(kolor czerwony- vmax do 300 km/h, pomarańczowy- vmax do 250 km/h