@bobsonjones: ostatnio zgłaszałem taką sytuację telefonicznie do @ZespolmBanku to Pani mnie poinformowała, że jest to dobra wola właściciela czy przyjmuje lub nie przyjmuje płatności kartą. Następnie zadzwoniłem do eService (firma z której sklep miał terminal) tam przyjęli zlecenie i zapewniali, że zostaną podjęte odpowiednie kroki w tej sprawie. Po ok. 2-3 tygodniach odwiedziłem ten punkt ponownie i dalej nie można było tam płacić kartą poniżej ustalonej przez sprzedawcę kwoty, także raczej
Dostawca pizzy nie wie jak działa dzwonek i rzuca kamieniami w okno
Po spytaniu dlaczego nie dzwonił na telefon odpowiada: "On nie jeździ z telefonem". Za ponowny przyjazd życzy sobie 10 złotych, a gdy odmawiamy nie chce anulować zamówienia (zamówione z pysznepl)
z- 128
- #
- #
- #
- #
- #
- #
#xiaomi #fibaro #inteligentnydom #smartdom #smarthome