Kurde co jest, niedawno była dokładnie taka sama sytuacja z laptopy.net. Trzeba ich wszystkich raportować, wklejać do internetu, bo się chyba te wszystkie firmy za bardzo rozpuściły i myślą, że mogą walić w konie klienta jak im się podoba...
@kociaq: ja od pięciu lat robię już u nich zakupy i nigdy nie miałem większych problemów. Co nie zmienia faktu że goście, którzy pracują w Krakowie to typowe buce. Ile razy coś u nich odbieram osobiście to utwierdzam się w przekonaniu że goście chyba nie przeszli żadnego szkolenia z obsługi klienta.
@wonomiksu: Wg mnie jest za wcześnie na ten wykop, mogłeś sobie tylko zaszkodzić bo z tego co
Cena za jaką kupiłeś ww telewizor to cena za 42" model bo za 46" trzeba zapłacić ponad 3000zł. Tak więc prawdopodobnie wysłali Ci 42" po czym zorientowali się, że mają błąd na stronie i anulowali wysyłkę aby wyjść z tego z twarzą.
Mogli się przyznać od razu, przeprosić, zaproponować rabat 5% na wszystkie modele i wyszli by z tego obronną ręką.
@Grafon: Jaką obronną. Spójrz jak ten koleś się zachowuje. Myślisz, że zadowoliłby się rabatem i przeprosinami? Jak znalazł błąd to już eksploatować musi go do końca. Jak rasowy polityk.
@Grafon: Nie wyszliby obronną ręką, pojawiłby się identyczny wykop, tylko z dopiskiem, że nieuczciwy sprzedawca nie chciał się przyznać do błędu i zaproponował rabat za milczenie...
Jeśli chodzi o uszkodzenie, to skoro paczka już była u kuriera, a kurier jej nie dostarczył, to prawdopodobnie oznacza to, że to właśnie kurier rozwalił przesyłkę i zwrócił ją nadawcy.
@Blaskun: ale przecież jakaś paczka została do niego nadana, a nie doszła. (jest screen z systemu kuriera - wątpię, aby np. dhl się zgadało z nimi ;) ).
@rss: na screenie kuriera (schenker nota bene) napisało, że paczka odebrana od nadawcy. Podejrzewam, że jednak to oni rozwalili.
@wonomiksu: Co do samego wywiązania się z umowy, to w przypadku niedostępności towaru, mogą ci zgodnie z prawem odmówić wysyłki produktu i zwrócić kasę.
Kupowałem części do komputera w morele.net. 2 dyski WD 640G 32M cache. Po zawarciu umowy kupna/sprzedaży kilka godzin później zadzwonił pracownik i powiedział, że mają tylko jeden taki, ale... no właśnie. Zaoferował mi takie same, tylko 64M cache i na dodatek kilka złotych tańsze! W efekcie dostałem ciut lepsze dyski za kilkadziesiąt złotych taniej.
Komentarze (181)
najlepsze
@wonomiksu: Wg mnie jest za wcześnie na ten wykop, mogłeś sobie tylko zaszkodzić bo z tego co
Mogli się przyznać od razu, przeprosić, zaproponować rabat 5% na wszystkie modele i wyszli by z tego obronną ręką.
Takie czasy ;)
@wonomiksu: Co do samego wywiązania się z umowy, to w przypadku niedostępności towaru, mogą ci zgodnie z prawem odmówić wysyłki produktu i zwrócić kasę.
Jak widać, nie zawsze jest tak źle
A. Propozycja zamiany na gorszy towar
B. Otrzyma pan towar ale cena wzrosła proszę dopłacić xxx
C.