W wersji podstawowej (cywilnej) to ponad 330kg bez płynów - więc wielki szacun dla kolesia z filmiku - "operuje" on jakimiś 360-370 kilogramami z łatwością przewyższająca prowadzenie skutera.
@Radbard: Niesamowite jest to jak ten motor jest zwrotny, na pierwszy rzut oka mogło by się wydawać, że taki sprzęt będzie toporny w prowadzeniu i manewrowaniu.
@macz: Możez mieć rację - kwestia rocznika - link dałem do najnowszych wersji - ale wiem, że czesto to Electry były "na etacie" w USA Police. Obecnie obie wersje mają odlewane koła - kiedyś Road King mial odlewy a Electry szprychowane..... trudno okreslic tylko na podstawie owiewki. Ale plusik dla Ciebie za trafne nakierowanie ;-)
@elczikeno: A wiesz, że to byla moja pierwsza myśl przy ogladaniu tego filmiku - człowiekowi sie wydaje że opanował swój sprzet, a tu kilka minut filmiku i mamy swiadomośc że można duuuuzo lepiej ;-)
@zly_czlowiek: Ciesz się, że nie dostałeś mandatu za jazdę bokiem i niezachowanie bezpiecznej odległości od następnego pojazdu. Może trafiłeś na lajtowych policjantów.
Komentarze (20)
najlepsze
http://www.harley-davidson.com/en_US/Content/Pages/Police-Fire-Rescue/models.html?locale=en_US&bmLocale=en_US#state=policeElectraGlide
W wersji podstawowej (cywilnej) to ponad 330kg bez płynów - więc wielki szacun dla kolesia z filmiku - "operuje" on jakimiś 360-370 kilogramami z łatwością przewyższająca prowadzenie skutera.