Serwis ASUS złapany przez technika na próbie wyłudzenia 200$ [ang.]
Pod wpływem dużej ilości podobnych historii youtuber zajmujący się komputerami udokumentował próbę wyłudzenia 200$ i 100$ przez serwis gwarancyjny ASUS a także pokazuje niezgodny z prawem sposób komunikacji z klientem.
chlopiec_kucyk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 93
- Odpowiedz
Komentarze (93)
najlepsze
Nie tyle kłamie, co wysyła celowo niejasne informacje i próbuje naciągnąć na niezamówioną usługę
1. Te urządzenia mają wady fabryczne: driftuajce gałki i psujący się slot kard sd
2. Na te dwa uszkodzenia facet wysłał do asusa na reklamację
3. Odpowiedź z serwisu asusa: sprzęt uszkodzony z winy konsumenta, w załączeniu zdjęcie milimetrowej rysy na obudowie, koszt naprawy 200$. W przypadku braku zgody info, że odsyłają nienaprawioną konsolę, być może rozłożoną
@Don_Synek: Tak. Zwycajnie te tańsze HPki są słabe jakościowo (na tle innych producentów). Natomiast co do udziwnień to mam wrażenie, że HP do wszystkich laptopów je stosuje no ale wiadomo, że to też zmienia się z czasem.
Lubię thinkpady i tam są całe serie które jak dla mnie są jednymi z lepszych laptopów na rynku, a potem przez kilka lat wypuszczają
@anakhin: Wątpie że to ten sam program , jak ja tam siedziałem to używali wewnętrznej aplikacji WTP (Ta apka nie przepuściła by laptopa ze statusem fail na karcie sieciowej)
Oczywiście po wybuchu afery było "hehe, to tylko pomyłka"