Na obciachu zarobiła miliony! Jak Polacy pokochali klapki Kuboty
Korzenie klapek Kubota sięgają początków lat 90. Ówcześni właściciele marki sprowadzili pierwszą partię towaru zamówionego w Azji i sprzedawali na straganach, targach i stadionach. Za reaktywacją marki i współczesnym sukcesem stoi m.in. Alina Sztoch.
Wiplash z- #
- #
- #
- #
- 5
- Odpowiedz
Komentarze (5)
najlepsze
Te klapki to były najtańsze klapki na targu, każdy wiedział, że to badziewie totalne, ale innych albo nie było, albo były dużo droższe.
Ludzie to kupowali jako najtańszy dostępny "kapeć", nikt tego nie kochał, nikt tego nie kupował dla wygody, mody czy urody.
Jedyną ich zaletą była cena, a tak to były synonimem kompletniej tandety, w której trzeba było uważać żeby się nie wywalić na płytkach, bo były cholernie śliskie.
Kolejne