Warszawa kupiła chińskie autobusy elektryczne
Kontrakt przewiduje dostarczenie stołecznemu przewoźnikowi 18 zeroemisyjnych pojazdów w ciągu roku od momentu podpisania umowy. Na jednym ładowaniu chiński Yutong U12 może przejechać nawet 400 km – tyle, ile wynosi dzienna odległość pokonywana przez autobus. Zabiera około 90 pasażerów.
Poludnik20 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 18
- Odpowiedz
Komentarze (18)
najlepsze
https://motoryzacja.interia.pl/raport-samochody-elektryczne/news-autobusy-elektryczne-zima-paralizuja-miasta-ich-zasieg-to-ki,nId,7276999
@Poludnik20: rozumiem że do tej pory będziesz już miał nowy telefon nie chiński . No solidny argument, ale piszesz że jesteś z chińskiego zadowolony czyli nie widzisz problemu? Rozumiem że znasz datę wydarzeń w przyszłości
I nie rozumiem twojego narzekania w
"zeroemisyjne"
Bo wiecie, ogrzewanie na ON...
Brawo lewica!
Cały przemysł przenosi się do Chin... niedługo Europa będize płacić zieloną trawą zerwaną gołą ręką...
Dlaczego taki autobusy nie kupuje się w Polsce?
Jeżeli tak UE chce dbać o ekologię, to powinien być obowiązek kupowania w firmach, które mają certyfikaty
A tak Polski przemysł pada i zamiast kupować w Polsce, kupuje się w Chinach, które nie dbają o ekologię...
@miszczumsc: Z tekstu: „Warszawa dysponuje jedną z liczniejszych flot autobusów elektrycznych w Europie. Autobusy marki Solaris, które zasilają flotę stołecznego przewoźnika, stanowią ogromną większość warszawskich e-busów (...)
(...)Jak podaje Solaris, autobusy elektryczne jego produkcji są obecne już w 57 polskich miastach – łącznie jest ich prawie 700.”