Tarnogórski urząd wydał blisko 100 tys. zł na prowadzenie grupy na Facebooku
W Tarnowskich Górach od ponad dwóch lat powstają ścieżki rowerowe. Urząd wymyślił, jak wypromować je w mieście. Postanowił wydać 100 tysięcy na prowadzenie grupy na Facebooku.
Murban_98 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 15
- Odpowiedz
Komentarze (15)
najlepsze
administrowanie tą grupą,
przeprowadzenie na Facebooku płatnej kampanię reklamową niektórych postów z „Rowerowego TG”,
stworzenie 25 filmów promocyjnych o budowie dróg rowerowych w naszym mieście (do publikacji na Instagramie, TikToku),
wyprodukowanie plakatów, ulotek promujących akcję „Rowerzyści są wszędzie” i ich dystrybucja.
Przecież to prawie najniższa
Już na nie odpowiedziano.
Żadnej z Twoich tez też nie uwzględniono w artykule więc uznać należy, że nie znajdują potwierdzenia.
Po postach widać, ze nawet wycieczkę w grudniu zrobili. A tak od marca do listopada regularnie wrzucają. Wiadomo, że pewnie trochę przepłacone jak to za państwowe pieniądze ale uważam, że robota bardzo dobrze zrobiona.
@szczepan-249-231-321: i z 10% lokalsów skorzysta. Sorry to nie ten klimat. Holandii albo Pekinu się w tutaj nie ogarnie. I ja lubię pochodzić z buta. Bo przez krzaki i bagna ciężko się rower targa.
100 000 zł za półtora roku wszystkich akcji promocyjnych to i tak niska cena, pewnie jakiś student dorabiał w wolnym czasie po taniości.