UOKiK: Orange Polska ma zwrócić konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i diag
Orange Polska ma zwrócić opłaty za połączenia z infoliniami Orange i nju mobile, które były pobierane, nawet gdy konsument miał w ofercie darmowe rozmowy. Zwrócone zostaną również opłaty pobierane za diagnozę techniczną w ramach reklamacji zgłaszanej przez konsumenta - przekazał UOKiK.
delinquencia z- #
- #
- #
- #
- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
Ludzie musieli płacić za słuchanie muzyki czekając na połączenie, a za każdym razem wysyłając techników do klienta pracownicy musieli mówić o możliwej opłacie za bezzasadne wezwanie
O jakości ich routerów czy dekoderów nie chce nawet pisać. Pamiętam jedne sprzęty - chyba jakieś Sagemcomy czy coś podobnego czego nie chcieli we Francji używać, to dostali Polacy xD
Przy pierwszej okazji uciekłem z tej
@ArtoWski: Mam numer i nie wiem czy jest drugi operator u którego praktycznie wszystko idzie załatwić przez stronę internetową bez kontaktu z konsultantem
A teraz ciekawostka... Problem masz z roamingiem po za EU... Będzie drogo jak chwilę powisisz na linii...