Jakiś czas temu szukałem części do mojego auta, konkretnie zaworu EGR. Wg tego co na sklepie iparts, dostępność na zapytanie. Zapytałem i zaproponowano mi zamiennik, który "będzie pasował". Na pytanie, czy mogę zwrócić część jeśli nie pasuje, usłyszałem że tak. Dziękuję Ci Customer Service. Zawór przyjechał 18 lipca.
Pojechałem na wakacje, wracam i odstawiam auto do mechanika. Niestety zaworek nie pasuje. Piszę do Customer Service o zwrot w dniu 18 sierpnia, pytam, czy może mają coś nowego, etc. Zero odpowiedzi. Zakładam nowy wątek i jest odpowiedź, że można zwrócić tylko przed upływem 14 dni.
Czy mogłem poczytać regulamin przed zakupem? Tak
Czy mógł mi o tym Customer Service powiedzieć zapewniając o możliwości zwrotu? Tak
Zawór kosztował 300 złotych. Wcześniej wydałem w tym sklepie 1900 pln.
Dla 3 stów Iparts.pl odwala 100% Januszex. Jak kupujecie na iparts.pl uważajcie i czytajcie wszystko. Customer Service gra do jednej bramki niestety tylko.
Komentarze (4)
najlepsze
14 dni to jest ustawowo i nie ma związku z jakimkolwiek regulaminem.
Hoy to kogos obchodzi?
Sam nie dotrzymales terminu i jeszcze masz czelnosc wyzywac innych? No szkoda slow...
No to jest akurat oczywiste, robisz z siebie pajaca.
Nie no, jeszcze ci z nawiazka powinni zwrocic. Skad sie biora tacy
jedynym januszem to jestes ty jak myslales ze miesiac sobie mozesz potrzymac czesci i pozniej zwrocic jak gdyby nigdy nic
Wszyscy na tym świecie się powinni w kolejce ustawić aby ci zrobić dobrze.