Dlaczego logo staje się coraz prostsze?
W ostatnich latach zauważalny jest trend upraszczania logo przez popularne marki, co nie zawsze spotyka się z uznaniem konsumentów. Jest to chwilowy trend, czy może nowy standard na kolejne dekady?
SoLUffka z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 167
Komentarze (167)
najlepsze
Żeby lepiej dało się skalować na urządzeniach mobilnych.
To dobre logo ale postronnym osobom nic nie mówi, jeśli szukamy czegoś bardziej uniwersalnego, to jednak PKO, nie musisz być Polakiem by domyśleć się czego dotyczy.
@mlodyyasioo: ma czym chodzić/siedzieć
Nie stają. One były proste ale w latach '90 ludziom #!$%@?ło i się zrobiły po prostu obrzydliwe.
Komentarz usunięty przez moderatora
@madmanlabs:
Świetnie. No to chcę porównać moje IQ do reszty społeczeństwa, które żyło po II wojnie światowej i zrobiło test na IQ. Nie da się bo to hochsztaplerstwo i oszustwo. Gdybyś miał termometr, który działałby według innej skali w roku 1940, w innej w roku 1980 i w innej w roku 2020 to byłby to zepsuty termometr.
1. redaktorzy są coraz gorsi bo w erze internetu każdy potrafiący napisać klika zdań w miarę składnie lub nagrywający na tiktok nazywa się dziennikarzem przez co jakość spada (rozdrobnienie przez co 98% w branży dostaje głodowe stawki , nie opłaca się)
2. ludzie mają mniej czasu to prawda jest ku temu wiele powodów i głupoty raczej bym do tego nie zaliczał a to łączy
https://pomorskie.eu/