Spółki skarbu państwa wydały ponad miliard zł na usługi medialne. Głównie w TVP
Na zakup usług medialnych w latach 2017-2021 spółki skarbu państwa wydały ponad 1 mld zł, najwięcej – 281,9 mln zł w wyborczym roku 2019 – wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli, który przeanalizował "Presserwis".
Kolekcjoner_dusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 46
- Odpowiedz
Komentarze (46)
najlepsze
@Zapomniane_Haslo: Nie poparli PiSowskich, sowieckich standardów definiowania i określania ludzi ¯\(ツ)/¯.
@Zapomniane_Haslo: To oficjalne hasła NBP pokazujące jak czerwone, PiSowskie łajzy nazywają krytykę ich rządów i polityki przez Polaków. Podobnie będzie z uznaniem, kto jest szpiegiem. To nie losowy obrazek, to rzeczywistość, Czempionie¯\(ツ)/¯.
https://www.press.pl/tresc/74893,rynek-reklamowy-urosl-w-2022-roku-o-prawie-5-proc_-aflofarm-najwazniejszym-reklamodawca
A z drugiej strony pierdzielenie obajtka w telewizji, że on dla Polaków obniża ceny, podczas gdy cena baryłki ropy mna giełdzie była ujemna - to nie jest reklama a robienie idiotów ze społeczeństwa za ich własne pieniądze.
@Shevchenko: To, że jeżdżę elektrykiem ¯\(ツ)/¯
Nie dość że ta propaganda jest dotowana miliardami z budżetu, to jeszcze przejada hajs SSP. Cudowny to twór, prywatne telewizje przynajmniej muszą zarabiać na siebie jakoś..
@arkadiusz-kowalewski: Skąd te teorie? Np. Urzędy Skarbowe, Celne u mnie nie "dostawały".