Opiszę moją historię z PLAY oraz Orange Polska - przeniesienie numeru z fioletowych do pomarańczowych. Wpis będzie o tym jak korporacje mają Ciebie po prostu gdzieś, a Urząd Komunikacji Elektronicznej_ oraz #UOKiK za wiele nie mogą zrobić.
Prolog
Zapragnąłem karty #eSIM, którą posiada Orange, więc muszę przenieść numer z #Play do #Orange. Ot wydawało się proste w 2022 roku.
Akt I - Ucieczka z Play
W maju postanowiłem dokonać cesji numeru mojego z mojej firmy na siebie samego. Rzecz prosta, rzekła Pani w salonie i będzie do końca miesiąca zrobione. Udało się to zrobić w sierpniu! W czerwcu, jeszcze chciałem zostać ich klientem, ale po tym jak mocno kłamali i utrudniali, sprawę zgłosiłem do #UKE (nawet odpisało i wszczęło postępowanie). Pracownicy PLAY utrudniali dokonanie cesji. Oferowali przejście na usługi na jakie nie dało się przejść, kłamali, że nie mogą mnie zweryfikować, rozłączali się na infolinii, kłamali, że podaję błędny kod abonenta a za minutę innemu konsultantowi działało. W końcu w sierpniu - udało się dokonać cesji. Zawiodłem się totalnie na #PLAY i dołączam do kolejnych uciekających z tej sieci.
Akt II - Przenosiny do Orange
Teraz będzie z górki! Na stronie jest "Chcę przenieść numer do Orange". Wybierasz ofertę. Podajesz numer. Przychodzi SMS z autoryzacją... i błąd! Spróbuj ponownie. I tak od początku sierpnia próbuję. Żeby dodzwonić się do konsultanta, który pomoże, trzeba walczyć ze "sztuczną inteligencją Orange". Traci się sporo czasu. Potem - konsultant mówi, że na problemy ze stroną jest czat. Czat mówi, że infolinia, a bot na infolinii, że jestem a raz nie jestem klientem. No nic. Walczę. Dodzwaniam się do działu techniki. Dowiaduję się, że mają problem z moim kontem (wieki temu byłem ich klientem) i muszą coś naprawić. Oddzwaniają, ze naprawione - nie działa nadal. W salonie, chcą wcisnąć inną ofertę. Uległem. Wyskoczył błąd ;)
Patrzę sobie na działania marketingowe tych sieci, jak oni dbają o klienta, szkolenia, wsparcie, pomoc, zajmują się nawet wprowadzaniem feminatywów, dofinansowanie schronisk na dla zwierząt, jak to wygrywają nagrody czy robią dzień szortów...., a nie potrafią zrealizować podstawowych usług.
A kiedy pojawia się #problem, to NIKT nie jest w stanie pomóc. Znajomi pracujących w tych firmach mówią, no tak to jest w korpo, infolinie mają to gdzieś. Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
Komentarze (18)
najlepsze
@viaxe: Heroiczny czyn, ale podejrzewam, że im to lata.
@Szynk44: Mocno bym z tym dyskutował, mimo że mam w Orange (na kartę)