Próba wyłudzenia - Europark
TL;DR Eurpark próbuje wyłudzić 95 zł od klienta, który opłacił bilet
Niewierny_Kibic z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 2
TL;DR Eurpark próbuje wyłudzić 95 zł od klienta, który opłacił bilet
Niewierny_Kibic zCześć.
Chciałem podzielić się z Wami moim ostatnimi doświadczeniami z firmą Europark. Sposób w jaki starają się zedrzeć opłatę 95 zł, również z tych co próbowali lub opłacili bilet woła o pomstę do nieba. Praktyki godne największego skurwiela właściciela Januszexu. Mam wrażenie, że mają osobny dział, obsługiwany przez nietęgie mózgi byłych Januszów biznesu, którzy prześcigają się w pomysłach jak wyłudzić pieniądze od ich klienta, a motto które wisi nad krzesłem prezesa brzmi "opłata dodatkowo wszystkim!".
Kilka dni temu zmieniono jeden z parkomatów na ulicy Mariana Hemara w Gdańsku (osiedle Garnizon), pomiędzy cukiernią Umami a Mami Sushi. Wczoraj z parkingu chcieli skorzystać moi rodzice, którzy przyjechali na dwa dni na badania kontrolne u lekarzy. Byli już kilka razy w tych rejonach więc doskonale znali zasady działania parkingu.
04.04.2022 r. około godziny 9.30. zaparkowali auto, podeszli do w/w parkomatu i postępowali zgodnie z instrukacjami na ekranie:
1. Wpisali numer rejestracyjny samochodu
2. Zapłacili 20 zł
3. Potwierdzili chęć zakupu biletu
Ich oczom ukazał się napis "Elektroniczny bilet został zarejestrowany. Parkowanie do 05.04.2022r. 15:00", który zniknał po 3 sekundach, a transakcja została zakończona. Z ojcem spotkałem się chwile później, powiedział, że nie dostał biletu parkingowego, ale z racji tego, że nic już nie mogłem zrobić postanowiliśmy zaufać dostawcy usługi.
Dziś, 05.04.2022r. o godzinie 8:59 pracownik firmy Europark wystawił opłatę dodatkową. Poziom mojego wkurwienia sięgnął zenitu bo to nie pierwszy raz kiedy ta firma próbuje różnymi sztuczkami zedrzec kasę. Jak mam udowodnić im, że opłata została zawarta, skoro bilet parkingowy jest elektroniczny a parkomat nie wydał potwierdzenia transakcji?
Postanowiłem zająć się sprawą i pierwsze co sprawdziłem to działanie parkomatu. Nie uwierzycie, te skurwiele z europarku, zrobili grę zrecznościową z parkomatu! Podczas zakupu biletu, przez dosłownie 1 sekundę wyświetla się napis "kliknij zielony, żeby wydrukowac". Oczywiście pod spodem widnieje napis " Jeśli chcesz otrzymać bilet papierowy potwierdź to w parkometrze" ale nigdzie nie ma informacji na którym etapie i ile masz na to czasu. Z góry przepraszam za formę wideo ale ze wzgledu na kolejkę do parkomatu nie miałem czasu na duble. :)
https://vimeo.com/manage/video...
Ja na prawde rozumiem, że to biznes jak kazdy. Kliencie chcesz korzystac z naszych usług, musisz płacić. Ale kreatywność działu "opłat dodatkowych" sięgająca już do kieszeni klienta, który opłacił bilet, to przegięcie.
Moje działanie do tej pory:
1. Sprawdziłem na stronie - opłata dodatkowa widnieje, zdjęcia samochodu i cała sprawa wrzucona automatycznie do systemu europarku
2. Brak jakiegokolwiek miejsca na stronie gzie moge potwierdzić transakcję zawarta przez moich rodziców.
3. Napisałem reklamację poprzez ich formularz online (czas rozpatrzenia do 21 dni)
4. Wykonałem dwa telefony na ich infolinię, bez skutku. Pierwszy telefon około 10:05, słychać sygnał połączenia ale nikt nie odbiera, drugi telefon to mmelodia oczekiwania, po 15 minutach oczekiwania rozłączyłem się.
5. Sprawdziłem regulaminy (osobne do osiedla Garnizon Hossa w Gdańsku, nie ma tam słowa o elektronicznych biletach parkingowych)
6. Sprawdziłem wiadomości na stronie europarku, jest tam jedynie info o wprowadzeniu e-biletu w Myślenicach i Olsztynie
Czy macie jakieś pomysły co jeszcze mogę zrobić?
Komentarze (2)
najlepsze
Możesz też uderzać do UOKIK i zgłosić im nieuczciwe praktyki stosowane przez Europark.
Możesz się powołać na to, że skoro regulamin nic nie mówi o biletach elektronicznych, a parkomat takowe wystawia, to miała miejsce awaria parkomatu która