@HANTEK2 niestety ale sporo jest kierowców co jak widzią fotoradar to zwalniają do 30, nieważne czy jest ograniczenie do 50 czy do 70. Widzą fotoradar i przestają myśleć, paraliżuje im prawą nogę, a przez te mandaty to już ich paraliżuje na całą trasę (-‸ლ)
@Mieszek_smieszek moze i racja. Ja staram sie jezdzic do limitu zawsze. Czasem troche szybciej jak mozna i wolniej jak nie to i duzo wolniej. Zazwyczaj przy radarach zwolnie troszke ale tez pod sam korek ograniczenia jade. Przeciez nie cyknie jak jestes w limicie ¯_(ツ)_/¯
Potwierdzam. Na moście siekierkowskim w Warszawie (zawsze grzecznie 80 jechałem środkowym pasem) prędkość na lewym spadła z około 110 na 90 najwyżej. Pojedyncze osobniki jeszcze szaleją, ale większość jeździ o wiele wolniej.
mam wrazenie ze ludzie przestali w lusterka patrzeć, ja jezdze tak tak jezdzilem wczesniej czyli przekraczam predkosc i czesto ludzie jadac z maksymalna dozwoloną predkoscia zmieniaja pas ruchu nie spodziewajac sie ze ktos moze jechac szybciej od nich
To ze statystycznie będzie bezpieczniej to nie ulega wątpliwości chociaż dojeżdżając do skrzyżowania na jakiejś drodze krajowej gdzie jest 70, lepiej skupić się na obserwacji co się dzieje w około niż na wskazówce prędkościomierza.
Druga sprawa ze pewnie policja i inni co zasilają budżet, "statystycznie" będą musieli wyrobić normy, jezeli wiekszość pojedzie przepisowo to zaczną się polowania na kierowców w różnych dziwnych miejscach.
coś czuję że renesans będa miały cb-radia i yanosiki właśnie. jeśli nie wezmiemy sie za przecietnych pedałujacych i stawiaczy nogi za noga to śmiertelność sie nie zmieni. na lewatywatorach ostatnio czytałem że znak "przejscie dla pieszych" jest w nocy tak samo dobrze widoczny jak auto z właczonymi światłami z dużej odległości. Taka jest swiadomosc o ruchu drogowym wsrod miejskich aktywistów( ͡°͜ʖ͡°) niedługo cała odpowiedzialnością za wypadki
@memifazi: xD statystyki mówiły że sprawcami wypadków są głównie kierowcy, nie rowerzyści czy piesi. te same statystyki wskazują że już jest poprawa.
ale wiadomo, samochodoze boli dupsko bo nie wolno "szybko ale bezpiecznie" xDDD i kurła to odwracanie kota ogonem, że winni piesi, rowerzyści i zapluty karzeł reak... aktywiści xDDDDDDDDDD
w miastach nie ma ABSOLUTNIE ŻADNEGO SENSU. takie opus magnum samochodozowej narracji, może i #!$%@?, może mamy w dupie przepisy, może najczęściej powodujemy wypadki i często zabijamy pieszych, ale piesi nie mają odblasków i wchodzą pod koła!!!11!one hurr durr.
jedno ma zastosowanie na wiejskich drogach (tam gdzie nie ma chodniku, oświetlenie, etc), gdzie niemal każdy, a przynajmniej każdy rigczowy takowe ma (sam kiedy trafiam
Komentarze (35)
najlepsze
Druga sprawa ze pewnie policja i inni co zasilają budżet, "statystycznie" będą musieli wyrobić normy, jezeli wiekszość pojedzie przepisowo to zaczną się polowania na kierowców w różnych dziwnych miejscach.
i po trzecie - punkty kasowane po 2 latach,
ale wiadomo, samochodoze boli dupsko bo nie wolno "szybko ale bezpiecznie" xDDD i kurła to odwracanie kota ogonem, że winni piesi, rowerzyści i zapluty karzeł reak... aktywiści xDDDDDDDDDD
w miastach nie ma ABSOLUTNIE ŻADNEGO SENSU. takie opus magnum samochodozowej narracji, może i #!$%@?, może mamy w dupie przepisy, może najczęściej powodujemy wypadki i często zabijamy pieszych, ale piesi nie mają odblasków i wchodzą pod koła!!!11!one hurr durr.
jedno ma zastosowanie na wiejskich drogach (tam gdzie nie ma chodniku, oświetlenie, etc), gdzie niemal każdy, a przynajmniej każdy rigczowy takowe ma (sam kiedy trafiam