@lukaslm: Szybko wyhamuje. Przy próbie pokonywania zakrętu 90stopni z szybkością 1330km/h skład zignorowałby wspomniany zakręt. Nie wiem po co takie symulacje na mocno pokręconym torze. Nawet jak na fikcję to jest to już zupełnie superfikcyjne. Lepiej popatrzeć na nagrania Maglev jak bije rekordy.
Dlatego cenię sobie PKP, które dbając o bezpieczeństwo pasażerów utrzymuje na wielu szlakach prędkości rzędu 60 km/h. Obraz za oknem się nie rozpływa, a tory i tak są pofalowane.
byłem operatorem suwnic takich co w hali jezdza po takich szynach do gory i raz mi sie snilo, ze nie moglem zahamowac przed ogranicznikiem/krancowka na koncu hali i zaczalem przyspieszac az mnie #!$%@? z torow i z taka predkoscia i z takim efektem jak na filmie suwnica mi #!$%@? po calej Polsce, pamietam ze tylko na jakiejs wiosce #!$%@? bez sensu
@wklebachdymu: Typowy operator suwnicy - zabudowany/niezabudowany on musi #!$%@?ć 90. Potem wyprzedzasz takiego i Ci mruga w kolejnej wiosce poganiając.
@FaterAnona: w dodatku mnożony jest efekt użycie kamery. W ten sposób świat widzi elektronika. To samo dotyczy wyświetlacza na którym ten film oglądamy. W rzeczywistości ludzkie oko widziałoby wszystko znacznie lepiej, dokładniej, oraz bez tego rozmycia.
do takich predkosci nawet najmniejsze zakrety musialy by byc kilometrowymi lukami by zniwelowac sile odsrodkowa. te przejazdy przez stacje to az nierealne nawet dla 200 km/h bo by pociag #!$%@? z torow
Komentarze (161)
najlepsze
Nie wiem po co takie symulacje na mocno pokręconym torze. Nawet jak na fikcję to jest to już zupełnie superfikcyjne. Lepiej popatrzeć na nagrania Maglev jak bije rekordy.
Operator suwnicy sra do piaskownicy.
@Zydomasoneria: a będąc na peronie zastanawiałbyś się co Cię przewróciło
@muminek77: musiałyby być