Znowu! Kolejny wypadek na Zakręcie Mistrzów DTŚ. Musiał lądować śmigłowiec
Czwarte zdarzenie w ciągu ostatnich siedmiu dni. Ile jeszcze, drodzy Państwo?
NaMasce z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 307
Czwarte zdarzenie w ciągu ostatnich siedmiu dni. Ile jeszcze, drodzy Państwo?
NaMasce z
Komentarze (307)
najlepsze
Naprawdę inżynierowi co to projektował powinni dać order. Ciekawe jak się typ czuje oglądając kolejne wypadku.
ps. co innego, że kierowcy idioci ;)
@Krynioslaw: Co to za argument? Przez inne łuki i inne odcinki trasy jeżdżą miliony kierowców i nic im się nie dzieje. Bo są zaprojektowane prawidłowo, z marginesem bezpieczeństwa, którego tutaj zabrakło.
Myślałby kto, że jeśli nie ma pieniędzy na przebudowę tego cholernego odcinka, to przynajmniej fotoradar z jakimś migającym oznaczeniem powinni postawić, żeby zmusić wszystkich do zdjęcia
Sa znaki, tablice o niebezpiecznym miejscu, ograniczenie do 80 km/h.
Prawda jest taka ze sporo ludzi tam #!$%@? 100 jak nie lepiej. Szeroka, trzy pasmowa jezdnia, brak kolizyjnych skrzyzowan to cisna.
4 zdarzenia w ciagu 7 dni - to znaczy ze 4 idiotow nie patrzylo na znaki.
płacą od każdego słowa?
Oby więcej takich tak samo jak drzew przy drogach. Niech się debile sami eliminują.
Codziennie przejeżdża tamtędy tysiące samochodów, a rozbija się jeden.
Czyja to wina, że kierowca tego jednego jest debilem?
@arekb81 mało że tam jest ograniczenie to jeszcze olbrzymia tablica czarnego punktu i świecące strzałki na barierkach. Nie wiem co jeszcze trzeba postawić żeby ludzie nie ładowali tam 130 bo są trzy pasy.
@BigGuy: jest dobrze wyprofilowany (patrz niżej) bo to jest łącznica, prawdziwy przebieg drogi jest na wprost (drogi nie ma, ale na google maps widać niezabudowaną rezerwę pod drogę a prace są na etapie projektu i przetargu)
tam ma być skrzyżowanie 2 dróg ekspresowych w kształcie litery T (dwupoziomowe)
nachylenie poziome drogi zależy od promienia łuku i prędkości projektowej, prędkość
Jaki jest zatem powód przebudowy? Ano nie ma. Nikt zatem się nie zdecyduje.