FSO Maraton 125. Następca motocykla WSK i stracona szansa polskiej...
Czy wiedzieliście, że w latach 90-tych byliśmy o włos od rozpoczęcia produkcji nowego, polskiego motocykla? Myślę, że każdy Polak słyszał o zakładach FSO, jednak już nie każdy jest świadomy, że Fabryka Samochodów Osobowych z Żerania nosiła się z wprowadzeniem do produkcji motocykla...
tobiasz-kukiela z- #
- #
- #
- #
- 34
Komentarze (34)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Wobec wysokiej ceny rynkowej spowodowanej tzw. "wkładem dewizowym" czyli koniecznością zakupu silnika za dolary motocykl o osiągach Maratona nie miał żadnych szans rynkowych bo demoludy miały lepszy stosunek
@egonszef: Motocykle się dobrze sprzedawały PONIEWAŻ samochody były za drogie i trudno dostępne. Gdyby był pobyt na gówniany motocykl jakim była WSK to fabryka nie zaprzestała by produkcji na początku lat osiemdziesiątych.
@aleksiej-trexlebov: Gościu co ty piszesz.