Reklamy w VOD, telewizji czy na YouTube irytują już ponad 60% internautów
Agencja Wavemaker podzieliła się z nami wynikami swojego badania VideoTrack w kontekście poziomu irytacji internautów w Polsce reklamami w mediach wideo. Po raz pierwszy w historii tego badania niechęć do reklam w serwisach VOD osiągnęła, a nawet prześcignęła poziom irytacji reklamami w telewizji.
Chrystus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 308
- Odpowiedz
Komentarze (308)
najlepsze
@haszczabarzar:
Nie.
Andorid TV - SmartYouTubeTV, SmartTubeNext
Apple - ¯\_(ツ)_/¯
- Nie darły mordy 100 wyrazów na sekundę
- Nie migotały obrazem co chwilę
- Nie #!$%@?ły stadami przez 20 minut
- Miały taką samą głośność co program emitowany
Przyszłość jest jedna
- SmartTV w którym każdy zobaczy inne reklamy, dedykowane pod siebie. Telewizja już nie będzie emiterem na cały kraj ale lokalne przekaźniki połączone z kontami klientów.
Wtedy jak przyjdzie ciocia na kawę
Mają taka sama ilość decybeli. Tylko sztuczka polega na przesunięciu pasma częstotliwości na taki lepiej odbierany przez człowieka. Więc subiektywnie jest głośniej
@kozackakoza: I tak i nie.
W TV - płacisz zaróbwo kablówce jak i państwu. Więc naturalne jest, że reklama jest tu intruzem.
Na PC? Nie płacisz nic jutubowi, płacisz dostawcy internetowemu. Jutub z Twoim dostawcą nie podpisują umów, żeby być dostępnym w twoim internecie. Inna natura. A jakoś trzeba utrzymać te serwery. Więc czymś trzeba zapłacić.
Ale zgodzę