Jak wygram w totka to se taki sprawię (。◕‿‿◕。). Ciekawe jak wygląda sprawa od strony prawnej bo widać, że nie mają tablic ani poduszek a jakoś muszą przecież to mieć zalegalizowane. No i na pewno boli w takim sprzęcie brak automatu.
@prezess123123: nie ma https://sherp.eu/sherp-dane-techniczne/ "Opiera się przede wszystkim na swobodnym przepływie powietrza między kołami. Konstrukcja tego zawieszenia nie zawiera sprężyn, amortyzatorów ani innych tradycyjnych elementów, a mniejsza liczba części to większa niezawodność, mniejsza liczba awarii oraz niższe koszty ewentualnej naprawy." Ciekaw jak wygląda zmiana tego koła ze zbiornikiem paliwa i centralnym systemem pompowania, na przykład gdy złapiesz kapcia.
Hej. Około 100 000 $. Jak na razie w Polsce nie można tym jeździć tak porostu po drogach. Jednak już jako pojazd specjalny np. na wyposażeniu Straży Pożarnej ma dodatkowe prawa. Tak czy inaczej na razie to laweta i prywatne tereny. Natomiast, wiem, że jest szansa aby to się zmieniło.
@LuznyJohn: Konstrukcja opony znacząco utrudnia złapanie kapcia, między innymi duże balonowe opony są na tyle miękkie że ciężko coś w nie wbić, dodatkowo opony są pompowane spalinami, a więc w razie nieszczelności spokojnie wyrównasz ciśnienie.
Komentarze (94)
najlepsze
Ciekawe jak wygląda sprawa od strony prawnej bo widać, że nie mają tablic ani poduszek a jakoś muszą przecież to mieć zalegalizowane.
No i na pewno boli w takim sprzęcie brak automatu.
https://sherp.eu/sherp-dane-techniczne/
"Opiera się przede wszystkim na swobodnym przepływie powietrza między kołami. Konstrukcja tego zawieszenia nie zawiera sprężyn, amortyzatorów ani innych tradycyjnych elementów, a mniejsza liczba części to większa niezawodność, mniejsza liczba awarii oraz niższe koszty ewentualnej naprawy."
Ciekaw jak wygląda zmiana tego koła ze zbiornikiem paliwa i centralnym systemem pompowania, na przykład gdy złapiesz kapcia.
@prezess123123: tak, tyłek kierowcy ;-)))))