Cześć,
krótka historia o tym jak sklep emag.pl sprzedał mi używane słuchawki za cenę nowych, w dodatku zepsute, postanowił je naprawić i ponownie odesłał ponownie zepsute ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pod koniec stycznia br. kupiłem słuchawki Sony WH-1000XM3 w sklepie internetowym Emag.pl (Agito Sp. z o.o.). Słuchawki dotarły do mnie 30.01.2019 i niestety okazały się zepsute (wada fabryczna?) – pomimo ich naładowania, prób restartu nie mogłem ich uruchomić (jedynie pojedyncze, delikatne mrugnięcie niebieskiej diody znajdującej się przy przycisku on/off).
Tego samego dnia zareklamowałem je u sprzedającego z żądaniem ich wymiany na produkt fabrycznie nowy, wolny od wad, ponieważ nie wyobrażam sobie, żeby produkt tej klasy, którego nie miałem możliwości użycia był w jakikolwiek sposób naprawiany - to flagowe słuchawki tego producenta.
Pomimo moich żądań sklep postanowił je naprawić – wróciły do mnie kilka dni temu (łączny czas od momentu reklamacji do ich ponownego otrzymania to 21 dni!).
Niestety słuchawki ponownie nie działają, co było weryfikowane w obecności pracowników Sony Center w Gdańsku. Poniżej przesyłam screen z opisu naprawy w serwisie Pram S.C., gdzie teoretycznie usunięto „nie kontakt z połączeń elastycznych oraz zaktualizowano oprogramowanie”.
Co bardzo ciekawe - autoryzowany serwis Sony ocenił słuchawki jako z „śladami użytkowania” - ja nie miałem możliwości ich użycia - tym samym wyszło na jaw, że sprzedano mi używany produkt.
W chwili obecnej zaproponowano mi ponowną naprawę słuchawek, gdzie zarówno sklep internetowy, jak i oficjalny serwis Sony nie są dla mnie wiarygodne.
Czy ktoś z wykopków miał podobną sytuację tj. sprzedano mu używany sprzęt?
#sony #wh1000XM3 #pram #emag #agito
Komentarze (203)
najlepsze
Pozostaje tobie przestać płakać.
Aby przyśpieszyć proces naprawy wyślij bezpośrednio do serwisu, skrócisz czas bez słuchawek o 4 dni.
Ps Do wszystkich pseudodoradzających aby autor poszedł do UOKIK (lol!) czy do Rzecznika Konsumenta - autor nie może się tam udać bo nie jest konsumentem.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Powodzenia w odsyłaniu sprzętu w takim przypadku.
Bo spójrz na to:
https://www.emag.pl/sluchawki-nauszne-sony-wh-1000xm3-bluetooth-ldac-system-redukcji-halasu-anc-czarne-wh1000xm3b-ce7/pd/DGPZ2VBBM/
i
https://www.emag.pl/sluchawki-nauszne-sony-wh-1000xm3-bluetooth-ldac-system-redukcji-halasu-anc-srebrne-wh1000xm3s-ce7/pd/DWPZ2VBBM/
Jedne są sprzedawane przez EMAG a drugie przez KSK DYSTRYBUCJA
może dlatego że postanowiłeś skorzystać z naprawy gwarancyjnej geniuszu, a nie ustawowo regulowanej rękojmi. Sam sobie jesteś winien. Tym razem reklamuj z tytułu rękojmi
a jak miał je ocenić skoro sam piszesz że
@Jade: zakup byl na firme, zobacz jak wyglada kwestia rekojmi w przypadku gdy kupujacym nie jest konsument, a wlasnie firma.