To samochód jedyny w swoim rodzaju. Nikt inny już takich nie produkuje.
W jakim sensie? Bo jak spojrzeć na np. nadchodzące Stelvio Quadrifoglio to jednak produkuje się ultrasportowe SUVy i idę o zakład, że będzie lepsze w sportowym aspekcie od tego SRT ;)
Żadna marka już nigdy nie zaoferuje takiego silnika...
Tzn jakiego? Wolnossącego V8 o dużej pojemności w SUVie? Czy konkretnie chodzi o HEMI? A
@MagnaPomerania: w sumie stoi napisane: nikt nie produkuje już tak bezkompromisowych, hardcorowych i niekomfortowych SUV-ów. EOT Co do silnika: nie będzie już V8 powyżej 6 l. A teraz bier łopatę i odkopuj ( ͡º͜ʖ͡º)
Z takimi samochodami (SRT, X5/6M, GL AMG itd.) jest jeden problem. Skręcają dobrze ... jak na SUV'a. Przy przyśpieszaniu idzie oszukać masę dużym silnikiem i SRT ma naprawdę niezłe odejście, natomiast w zakrętach mimo zauważalnego obniżenia komfortu przez modyfikację zawieszenia nie ma rewelacji. Okej, to SUV i na co dzień prowadzi się lepiej niż wystarczająco. Jednak producenci na siłę wciskają, że ta cała elektronika i inne buzery mechaniczne czy materiałowe za naprawdę
@PremiumMoto_pl: Taki silnik pod maską zmienia bardzo wiele. Nie mówię o samych liczbach, tylko o subiektywnych odczuciach. Mimo braku doładowania pojemność robi swoje, no i ten dźwięk. Znam kilku fanów takiego podejścia Amerykanów do jednostek napędowych. Już nawet nie narzekają na koszt paliwa, tylko na częstotliwość odwiedzania stacji i zbyt powolne dystrybutory Pb w Polsce (twierdzą, że ON są nieco szybsze). Sumarycznie sporo czasu spędzają na stacji :)
Komentarze (12)
najlepsze
W jakim sensie? Bo jak spojrzeć na np. nadchodzące Stelvio Quadrifoglio to jednak produkuje się ultrasportowe SUVy i idę o zakład, że będzie lepsze w sportowym aspekcie od tego SRT ;)
Tzn jakiego? Wolnossącego V8 o dużej pojemności w SUVie? Czy konkretnie chodzi o HEMI?
A
Co do silnika: nie będzie już V8 powyżej 6 l.
A teraz bier łopatę i odkopuj ( ͡º ͜ʖ͡º)
Wracając do samego