Witam Was serdecznie,
na wstępie prosiłbym o wyrozumiałość - to mój pierwszy taki "Wykop".
4 maja dowiedziałem się o akcji na #
cashbackrabat, w której za wpłacenie dowolnej kwoty na stronę TheLotter otrzymywało się 80 cashcoins (80zł), poradnik był dostępny w sieci, krok po kroku oczywiście. 5 maja wykonałem wszystko wg. listy i czekałem cierpliwie na akceptację, niestety do 10.05 nie otrzymałem zwrotu więc napisałem do supportu CashBackRabat.pl (mają 48h na rozpatrzenie). Odpisuje mi Pani Sabina, że zwrot przysługuje jedynie przy wpłacie minimalnej 10 euro i że nie mogą mi zatwierdzić akcji - niestety przechodząc na akcję przez wyszukiwarkę na ich stronie pokazuje się jedynie okno, w którym przy "Dodatkowe warunki" było napisane NIE, w dodatku w rozwijanych listach nie było żadnego warunku ani regulaminu promocji - zdjęcie poniżej.
Postanowiłem się kłócić, 22,3zł inwestycji nie jest kwotą dużą, ale tu chodzi o zasady. Jest to duży, międzynarodowy serwis, współpracujący z wieloma partnerami i wydaje mi się, że jakość obsługi stoi u nich na zerowym poziomie - kilka wiadomości poniżej, oczywiście nie mogłem odpowiadać na jedno zgłoszenie, za każdym razem musiałem tworzyć nowe. Poprosiłem o screenshota, na którym widać warunki promocji, otrzymałem zdjęcie strony, która pokazywała się jedynie wchodząc w okazję z listy (co jest absurdalne bo nikt nie szukałby okazji przy tak dużej ilości wpisów) lub poprzez kliknięcie "Powrót do cashbackrabat" - widoczny na screenie poniżej, tylko kto wpadnie na kliknięcie w/w linku zamiast przejść na stronę docelową?! Zasłaniali się jeszcze wysłanym cashmailem (reklamy na skrzynkę wewn. w serwisie),
tylko że ten mail został wysłany 14 KWIETNIA 2017, czyli wtedy, gdy jeszcze nie miałem konta.
Na stronie, z której się dowiedziałem o tej promocji udziela się wielu innych użytkowników zażenowanych tą sytuacją, żeby było śmieszniej osobom, które wykonały akcję 4 maja pieniądze zostały przyznane i wygląda na to, że juto zostaną wypłacone. Akcja "Lotto Powerball" została zdjęta dopiero 11 maja 2017 roku. Oczywiście wg. ich regulaminu zakupy w loteriach oraz kasynach online nie podlegają rekompensacie.(pkt.6)
Wymieniłem z nimi 6 wiadomości,
daje to 6 dni kłócenia się - odpowiadali raz na dzień, robię to ku przestrodze bo sam pamiętam, że już 8 miesięcy temu miałem korzystać z ich usług (cashback 50zł za zakupy w sferis), ale cieszę się że wybrałem konkurencję.
Komentarze (7)
najlepsze