Witajcie Mirki.
Pamiętacie jak UOKIK poparł Panią Krystynę Pawłowicz w oskarżeniu sklepu Kaufland, że wprowadza w błąd rzucając hasłami takimi jak: nasze polskie produkty, nasi polscy dostawcy?
Analogicznie jest z Żubrówką.
Firma Żubrówka jest obecnie własnością spółki należącej do rosyjskiego holdingu.
Na butelkach możemy zauważyć
takie napisy jak: Polska Legendarna Marka lub
NASZ POWÓD DO DUMY
Napisałem w tej sprawie do UOKIK i w odpowiedzi dostałem:
To że coś kojarzy się z Polską, nie oznacza, że jest polskie.
Pani nie widzi, że sytuacja jest analogiczna, że używane są praktycznie takie same zwroty, a w przypadku interwencji Pani Pawłowicz zaraz kaufland zmienił swoje slogany reklamowe.
Napisałem na facebooku na oficjalnym fp do Żubrówki - wiadomośc wyświetlona, brak reakcji.
Wykopcie mirki, niech chociaż Ci co cały czas uważają że Żubrówka jest polska tak samo jak PolskiBus przejrzeli na oczy.
Komentarze (11)
najlepsze
Dla mnie jest to dowód jak wielkie koncerny są denne w produkcji nowych wyrobów, mogą promować całe masy tandety i wciskać niewiele warte produkty pod pretekstem skojarzeń z jakimś zakupionym pierwotnie znakiem towarowym.
wzrosty sprzedazy ktore notuje cedc mowia co innego. powinni Cie zatrudnic w dziale marketingu
Nie wiem o co chodziło w sprawie z Kauflandem, ale z tego co napisałeś:
- Kaufland reklamował się jakoby sprzedawał polskie produkty produkowane w Polsce, co było nieprawdą.
- UOKIK odpowiedział ci, że ta wódka jest produkowana w Polsce i z polskich produktów i ma prawo się tak reklamować co jest w takim wypadku zrozumiałe.
W czym problem?