Lego wie jak to robić – obsługa klienta poziom ekspert
Lego kojarzy się wszystkim z klockami, znakomitą jakością, kreatywnymi rozwiązaniami i doskonałą zabawą niezależnie od wieku użytkownika. Od teraz do listy komplementów dołącza w moim wypadku – perfekcyjna obsługa klienta. Nawet najlepszym zdarzają się błędy, ale tylko najlepsi potrafią...
Allusel z- #
- #
- #
- #
- #
- 109
- Odpowiedz
Komentarze (109)
najlepsze
Gdybym sprzedawał kawałki plastiku warte 10zł za 200zł to też by mnie było stać na takie aukcje.
- Luzik, podwyższymy cenę produktu 2x. Będzie nas stać na wysłanie ponownie nawet całego zestawu a nie pojedynczych elementów. Zobaczysz, durni klienci będą nam jeszcze za to dziękować.
ludzie w polsce to juz nie bieda najgorszego sortu, czesc ludzi ma na tyle hajsu ze wolało by uslugi "premium" zamiast bieda januszy ktorych trzeba pilnowac, jezeli najwieksza i najbardziej znana firma od klockow ma takich nie czynic to kto
wiadomo wszedzie zdarzaja sie wtopy, ale czlowiek czasem chcial by dostac wykonawce, zaplacic mu i za X dni miec zrobione
bez telefonow,
- Janusz, klocków jest tysiące i nie możemy tak usprawnić produkcji aby nie było wtop. Trzeba coś wykombinować na takie okazje
- jak będą reklamować to będziemy robić takie problemy że im się odechce. Coś się wymyśli - że źle klocki przechowywali albo że sami poniszczyli. A jak ten jeden na milion pójdzie do sądu i wygra - i tak będziemy do
ale stara pani Dalrymple, pakowaczka na dziale 3 ostatnio nie czuła się zbyt dobrze. Robi co może, ale artretzm wykręca jej palce. A chory mały synek kontrolera jakości znów trafił do zakładu. Ale to dobrzy ludzie, życzliwi. I razem już prawie przezwyciężyliśmy wszystkie trudności i widzieliśmy światełko na końcu tunelu, kiedy TE TRZY KLOCKI!!!
Gest to żaden bo normalne firmy zazwyczaj reagują nawet na nieswoje winy.
Zawartość przesyłki żenująco mizerna - nie dałbym punktu za gest.
Jeśli to satyra na szczodrość producenta to takie sobie - może śmieszne.
Jeśli zachwyt nad obsługą to słabe i nieśmieszne - w normalnym świecie zwracam klocki i dostaję nowe a nie piszę listów.
Firma nie dostarczyła wszystkich elementów > reklamacja > przysylają elementy.
LEGO POZIOM EXPERT NIE PRZYSŁALI MI KLOCKÓW I PRZYSŁALI MI JE PÓŹNIEJ Z ŁADNYMI PRZEPROSINAMI, WOW.
Poziom expert to robił Logitech który np. przysłał do domu zupełnie nowy nadajnik do myszki ot tak na zapytanie gdzie można go zakupić bo się zepsuł, takich sytuacji na wykopie było kilka