Plus wmawia mi kłamstwo i próbę wyłudzenia !
Ostatnio w drodze do pracy w radiu pojawiła się reklama PLUSHa - misiek reklamował 10 GB internetu , nie limitowane rozmowy i smsy do wszystkich za dosyć spoko cenę 29 zł.. w porównaniu z pakietem który miałem dotychczas tj 1 GB + rozmowy + smsy za 35 zł - jednym słowem cebuliony w oczkach się zapaliły ... Jako że do końca pakietu który posiadałem zostało kilka dni postanowiłem poczekać.. Gdy dnia pamiętnego 16 czerwca 2016 pakiet miał się skończyć chciałem aktywować nowy..
Próba #1
Efekt : Usługa niedostępna
Hmm.. pewnie pakiet który jeszcze dogorywa gryzie się z tym który chcę uruchomić - rozwiązaniem pewnie okaże się dezaktywacja pierwszego.. ale UWAGA ! Przed wyłączeniem pierwszego pakietu w telefonie została WYŁĄCZONA transmisja danych
(Tutaj mała uwaga.. jestem pewny że transmisja została wyłączona - korzystałem z pakietów internetowych jak jeszcze kosztowały 10 zł per 50 MB za pakiet i byłem świadom jakie koszty mogę ponieść w przypadku włączonej transmisji danych i uruchomionego pakietu)
Próba #2 - po dezaktywacji starego pakietu i wyłączeniu transmisji danych
Efekt:Usługa niedostępna
Hmm.. drapię się po głowie co może być.. hmm no tak.. za mało cebulionów na koncie.. raptem 20 zł .. nie wystarczy na zakup - rozwiązanie ? Doładowałem konto czym prędzej mbank-iem kwotą 60 zł (jeszcze po drodze dostałem jakiś bonus 20 zł za doładowanie przez internet chyba.. więc summa summarum łącznie miałem troszkę ponad 100 zł na koncie)
Próba #3
Efekt: Usługa niedostępna
Hmm.. co może być jeszcze nie tak.. może nie ta taryfa ? Zgodnie z instrukcją na stronie wstukałem kod na zmianę taryfy :) Cytując ze strony "Za zmianę do 1.07.2016 r nic nie zapłacisz , a potem 5 zł. " :) Więc kolejny cebula deals
Próba #4
Efekt: Promocja została włączona
BINGO ! Jeszcze dla pewności podtwierdziłem to eBOK sprawdzając aktualne promocje - efekt był mniej więcej taki :
Po dosłownie chwili transmisja danych została włączona i zabrałem się w poszukiwaniu jakiegoś fajnego programu w formie widgetu który sprawdzi mi kodem USSD stan mojego nowego pakietu (swoją drogą może ktoś mi polecić jakiś dobry program tego typu ? ) , znalazłem 3 aplikacje lecz po chwili moją uwagę przykuł sms który przyszedł - niski stan konta : 0,11 - no pięknie.. gdzie moje 70 zł ?!!? Tego samego dnia została złożona reklamacja ale jak można było się spodziewać PLUS olał mnie ciepłym moczem wmawiając mi że pakietu internetowego nie wyłączyłem i mają mnie głęboko w dupie.. nawet nie mogłem napisać gorzkich żali ponieważ reklamację zamknęli z automatu i przychodzi zwrotka ..
Szanowni Państwo,Niniejsza wiadomość nie zostanie doręczona do adresata, ani przekierowana do Departamentu Reklamacji Polkomtel Sp. z o.o.
Na zakończenie może morał z tej historii : Zanim aktywujecie pakiet odczekajcie chwilę... bez pośpiechu - bo wyzerujecie konto jak ja :)
Trochę linków i screenów:
Nowy pakiet :
//www.plushbezlimitu.pl/karta?gclid=Cj0KEQjwnIm7BRDSs42KxLS8-6YBEiQAfDWP6Ka7nonhT6USPzCLG-jFH1WjWIgFIH2GQzhhmWpXSPAaAjjS8P8HAQ
Poprzedni pakiet :
//www.plushbezlimitu.pl/karta-poprzednie-taryfy
Komentarze (21)
najlepsze
I jak najbardziej należy Ci się zwrot kasy! Problem jest u nich w kodzie! Masz szczęście że zrobiłeś screeny xD
Wartość ze screena to 1.046186E7 - czyli zgodnie z wikipedią 1.046186*10^7 daje nam 10461860 - wartość pewnie jest przedstawiona w kB ponieważ wychodzi dokładnie 9.9772071838379 GB co by się zgadzało.
Pozdrawiam
rispekt.
(super żabki że 4 paragony trzeba zbierać)
ormalna sprawa, mam rachunek potwierdzenie płatności i kod SN, idę do głównego punktu w moim mieście próbować uzyskać kod doładowania. Okazało się że pracownicy punktu nie mają odpowiednich uprawnień aby wydac mi kod (no spoko, kwiestia bezpieczeństwa), ale sprawdzili że mój SN jest nieużyty i doradzili składanie rekjlamacji. Złożyłem reklamację u nich w punkcie, iu wysłali to z kserami paragonu, potwierdzenia płatności i tym paragonem z numerem seryjnym doładowania do plusa, z nadzieją uzyskania kodu doładowującego
po 14 dniach (max termin na odpowiedź) dopstałem sms "Uprzejmie prosuimy o ponowne przesłanie zgłoszenia wraz z oryginałem
Komentarz usunięty przez moderatora