Powiem szczerze ,że jako pracownik obsługi i przygotowania do lotu to tak średnio lubimy jak piloci się popisują :( przekracza się wtedy dozwolone parametry maszyny. Chyba ,że to nie my potwierdzaliśmy gotowość do lotu wtedy ogląda się dobrze ( ͡º͜ʖ͡º)
@remotecontrol: To może pokaż coś wyraźnie lepszego, na Mi-2, a nie zupełnie innych maszynach. Błysnąłeś jak przy krytykowaniu popisu trialu rowerowego, prezentując trial motocyklowy.
1. Jako automatyk mogę stwierdzić że najlepszy na świecie PID posiadają wytwory natury - w tym ludzie. Żadna maszyna nie reaguje na bodźce i nie dostraja układów lepiej. 2. To białe dymienie to na 99,9% dodatkowy układ dotrysku paliwa w strumień gazów wylotowych z silnika - podobny układ używany jest w czołgach T-72 (a pewnie i innych) i nazywa się TAD - Termiczna Aparatura Dymotwórcza, z zastrzeżeniem że w czołgach służy ona
W dzisiejszych czasach to jest pewne osiągnięcie, bo nie dość że on "ładnie lata" - on równocześnie robi za organiczny białkowy manualny kontroler lotu, na bierząco korygując nastawy by lecieć... To samo w quadrocopterach itp robi procesor klasy atmegi z arduino, z pomocą żyroskopu itp, i po zastosowaniu takiego automatycznego kontrolera lotu - wystarczy zadawać parametry typu "do przodu/ do tyłu" - a elektronika sama zadba jak to wykonać, o ile pochylić
Komentarze (75)
najlepsze
Nie jesteś czasem muzułmaninem? Czy wyrażasz chęć przystąpienia do ISIS?
Ma facet skilla… Szacunek!
@remotecontrol: To może pokaż coś wyraźnie lepszego, na Mi-2, a nie zupełnie innych maszynach. Błysnąłeś jak przy krytykowaniu popisu trialu rowerowego, prezentując trial motocyklowy.
2. To białe dymienie to na 99,9% dodatkowy układ dotrysku paliwa w strumień gazów wylotowych z silnika - podobny układ używany jest w czołgach T-72 (a pewnie i innych) i nazywa się TAD - Termiczna Aparatura Dymotwórcza, z zastrzeżeniem że w czołgach służy ona