W ciągu dwóch lat piractwo gier komputerowych może stać się przeszłością...(ang)
Dzięki coraz lepszym technologiom zabezpieczającym, już teraz jest coraz trudniej grupom crackerskim je łamać.. a w ciągu dwóch lat sytuacja będzie jeszcze gorsza.. ale czy to źle?
stefan8800 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 15
Komentarze (15)
najlepsze
Gra kosztuje tyle ile klient chce za nią zapłacić. Wykonanie jednego egzemplarza przeznaczonego na sprzedaż jest bardzo tanie, ale producent i sprzedawca dąży do maksymalizacji zysku.
Wiadomo, że nie będzie gry sprzedawał po cenie pustego nośnika bo wtedy nic nie zarobi.
Wiadomo też, że nie będzie żądał milionów za jedną kopię bo nic nie sprzeda i też nic nie zarobi.
Maksymalny zarobek jest gdzieś po
Plus kilka tytułów wymagających subskrypcji.
No niby nic bo jak chce w cos zagrac to kupuje plytke legalnie w sklepie i gram :) Wiec co to dla mnie zmienia? Nic