Gierek buduje gierkówkę
Przez wiele lat była jedyną wydajną trasą w Polsce, nazywaną nawet autostradą ze względu na swoją długość i szerokość. Przyczyn decyzji o jej budowie doszukiwano się jednak w śląskim rodowodzie partyjnego desantu, który przybył do Warszawy na początku lat 70.
W.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 17
Komentarze (17)
najlepsze
Kliknijcie tutaj
Fajnie z tej animacji widać że w Polsce konkretny hajs na budowę porządnej infrastruktury pojawił się w ciągu ostatnich 10 lat. Komuna to w ogóle całkowicie zmarnowany okres 45 lat. Potem 10-15 lat po upadku PRL też niewiele się działo.
No i oczywiście legendarna mapka z ssc: najbardziej aktualny stan budowy dróg.
Samochodów w PL było mało i ostatecznie zarzucono projekty budowy dróg ale jakmy komuna nie padła to
Tranzyt międzynarodowy to ułamek ruchu, ogromną większość przejazdów stanowi ruch wewnątrz kraju. Budowanie drogi tranzytowej na drugorzędnym kierunku, biegnącej przez trzeciorzędne miasta PRZED połączeniem głównych miast kraju ze sobą siatką dróg jest szczytem niegospodarności.
Nie wiem co na ten temat prof. Rutkowski sądzi i nie znam jego poglądów ale jeśli gdzies wprost napisał że via Karpatia jest ekonomicznie dla Polski ważniejsza niż trasa Kraków-Warszawa-Gdańsk (i w nią należy najpierw alokować
Gierek i pozostali byli z Sosnowca, więc trudno doszukiwać się ich śląskiego rodowodu.
PO zasłużyła Polskę co najmniej kilkanaście razy więcej, a nie widzę specjalnie aby coś się pobudowało. Drogi niby są, ale budowane najtańszym kosztem i nieremontowane, kolej kuleje (chociaż od 2 lat widać że coś ruszyło), mnóstwo kin zamknięto, zakłady przemysłowe czy huty zamykane i nie ma nowych, mówią że osiedla