AMA - prywatne odrzutowce
Od 15 lat pracuję w lotnictwie i zajmuje się czarterem prywatnych samolotów odrzutowych (private jets). Czekam na Wasze pytania. Zastrzegam sobie jedynie nie udzielanie odpowiedzi na pytania o nazwiska moich klientów.
BRZUCHOMOWCA z- #
- #
- #
- #
- 598
- Odpowiedz
Komentarze (577)
najlepsze
Jakaś zniżka dla wykopków? szczególnie interesuje mnie trasa Białystok-Sosnowiec ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak będzie lotnisko w Białymstoku i Sosnowcu to pogadamy ( ͡º ͜ʖ͡º)
Kiedyś wiozłem 800 butelek wina. Innym razem zastawę z porcelany na 600 osób. Zdarzały się zlecenia na przewóz złota i diamentów (nie robiłem). Cebuli - nigdy ale podejrzewam, że bardzo dużo.
Jeżeli samolot jest w Warszawie to maks 3 godziny. No i kasa przed lotem.
1. Ile zarabiasz i w jakim systemie pracujesz?
2. Myślisz że za ile lat klasa średnia będzie mogła sobie pozwolić na prywatny odrzutowiec?
3. Jak duże zainteresowanie tematem w PL? Jakiego typu klienci, z jakiej branży.
1. średnio zarabiam ok. 8 tyś EUR/m-c. Wynagrodzenie w całości składa się z prowizji od sprzedaży. Nie mam stałej pensji. Obecnie pracuję jako niezależny broker (wcześniej u operatorów samolotów) więc można powiedzieć, że 24 godz./dobę. Oczywiście sprowadza się to głównie do pilnowania lotów, które się aktualnie odbywają. Jak już wszystko wyląduje, to mam czas dla siebie :)
2. Nigdy takie czasy nie nadejdą. Prywatny odrzutowiec to zabawka dla ludzi, którzy
Tak się składa, że pracuję w dziale operacyjnym zewnętrznym i zajmuje się lotami, które ty kupisz u moich klientów czyli linii lotniczych.
1. Nie zastrzegłeś odpowiedzi na pytanie gdzie pracujesz. Jakieś aviation factory?
2. Gdzie wynajmujesz samoloty najczęściej? Tzn w jakich liniach czarterowych
3. Czy też jesteś wrzodem na dupie jak inni brokerzy? Mam na myśli ciągłe zmiany rozkładu, posługiwanie się czasami lokalnymi i nie zaznaczanie tego (jak wiesz w lotnictwie
1. Pracuję dla siebie. Wcześnie pracowałem dla ACS i NetJets w VistaJet
2. Bardzo różnie. Globair, AmirA, Vista, ElitAvia, TAG Aviation, Avcon Jet, ExecuJet i inne.
3. Jestem. Tylko to nie ja zmieniam rozkład, a jedynie pilnuję aby zmiana była zrealizowana. Wiem co to UTC i w komunikacji z operatorem posługuję się zawsze tym czasem. Lista pasażerska nie ma ustalonego formatu. Ja zawsze podaję Imię Nazwisko DOB, nationality, PASS
Znam. Nie tylko rusek.
Lot dookoła świata dla pewnej rodziny. Samolot wynajęty na prawie dwa miesiące.
1- Obslugujesz klientow tylko polskich czy masz zasieg na cala europe?
2- Myslisz ze rynek polski bedzie sie rozwijal w tym kierunku?
3- Jestes pilotem czy osoba ktora aranzuje loty?
4- Ile znasz jezykow obcych? (jakie)
5- Czartery glownie w rejony europy czy rowniez azja, bliski wschod?
6- Ilu pilotow zatrudniasz/kooperujesz?
7- Czy pracujesz z jakimis pilotami ktorzy nie byli wojskowymi a zaczeli odrazu od cywilnych lotow?
8- Boisz
1. Głownie Rosja i byłe republiki, EU, trochę PL i coraz więcej US i UAE.
2. Cały czas się rozwija. Świadczy choćby o tym ilość rejestrowanych samolotów w PL i ogólnie właścicieli samolotów w PL.
3. Nie jestem pilotem. Jestem gościem, który potrafi zorganizować samolot. W sumie nie tylko, ale głównie samolot.
4. Dwa: angielski i rosyjski. Angielski jest językiem lotnictwa i szeroko rozumianego biznesu. Rosyjski w zasadzie obowiązkowy jeżeli