„Zapowiada się dobra podróż” w kampanii PKP i PKP Intercity
Spółki PKP SA i PKP Intercity zaczynają wizerunkowo-produktową kampanię reklamową mającą przełamać stereotypy dotyczące podróży koleją. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i Havas Media.
Szokatnica z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 13
Komentarze (13)
najlepsze
A czasy przejazdu na części tras się bardzo zmieniły – wszędzie się trąbi o pendolino, ale już o „nowych czasach” na innych trasach chyba niewielu wie. Dla przykładu (najlepszy czas dla pociągu a w nawiasie standardowo dla porównania najlepszy czas Polskim Busem):
Poznań – Gdańsk 2:51 (5:05)
Wrocław – Poznań 2:14 (3:05)
Warszawa - Poznań 2:29
Pewnie że na niektórych trasach ceny są wyższe niż np. w Polskim Busie i mogłyby być niższe.
Jednak komfort jazdy pociągiem jest o niebo lepszy.