G2A czyli jak zarobić na frajerach...
Keyshopy. Wywołują wiele kontrowersji. Wiele sprzedaje produkty o szemranym pochodzeniu. Wiele zasługuje na miano uczciwych sklepów. Ze wsparciem klienta, z kompetentną obsługą, ze 100% satysfakcji.
A gdzie w tym zestawieniu znajduje się G2A? Sami oceńcie po przeczytaniu historii:
Klient kupuje klucz do gry, dodatkowo wybiera opcję G2Shield (ochrona kupującego, a co tam). Płaci.
Po kilku chwilach zamówienie zrealizowane, klucz gotowy. Można aktywować.
Jest świetnie, gra dodana do biblioteki, właśnie się pobiera. Euforia.
...
(dwa dni grania urwane z życiorysu)
...
Gra zniknęła z biblioteki! Przy próbie ponownej aktywacji komunikat "Klucz został zbanowany". WTF!
Kontakt ze "wsparciem" G2A. Proszę przesłać zrzuty ekranu z zawartością biblioteki, z komunikatem o kluczu oraz przesłać odpowiedź wydawcy. Tak. Trzeba skontaktować się samodzielnie z wydawcą, który odpowie, że klucz nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji i oficjalnie ma to gdzieś - reklamuj u sprzedawcy.
No to wracamy do supportu G2A. I co? Nic. Zero oddzewu. Zero reakcji. Nie pomagają maile, posty na FB, nic.
No nic. Po to płacone PayPalem, by móc się zabezpieczyć. Więc zakładamy dispute. Czekamy jeden dzień, by mógł się sprzedawca wykazać. Nic. No to eskalacja do claim. Teraz sprzedawca ma 10 dni na odpowiedź.
Czyli schemat jest taki: kupujemy (najlepiej kradzioną kartą) gry, sprzedajemy frajerom za pół ceny, gdy kradzież zostanie wykryta, pierwotne transakcje zostają unieważnione - kody zablokowane, a kasa od frajerów zostaje. I co nam zrobią? Przecież mamy siedzibę w HK...
Tak więc "Nigdy więcej zakupów w G2A". Wam też tak radzę.
PS.
Banowane są głównie klucze UPlay oraz Steam. Na forach można wiele przeczytać na ten temat.
Komentarze (2)
najlepsze
Na G2A Marketplace oferujemy szeroki wachlarz zaufanych sprzedawców. Są oni weryfikowani, a także stale monitorowani, by zapewnić najwyższą jakość naszych usług. Poprzez otwarty, wolny i konkurencyjny rynek, nasi sprzedawcy oferują najniższe z możliwych cen! Ponadto wprowadziliśmy dodatkową usługę - G2A Shield, która chroni i ubezpiecza Twoje zakupy w przypadku jakichkolwiek problemów z transakcją lub kluczem.
Pozdrawiamy,
G2A Team