Pamiętam do dziś jak dosstałem kupon od Dominium "Specjalny klient" uprawniający do dożywotniej zniżki 50% na wszystkie pizze z oferty. Zamówiłem ich fakt faktem kilkanaście, pewnego dnia dzwonię i dowiaduję się, że oferta już nie jest aktywna. Mówię, że mam taki kupon i tu jest wyraźnie napisane, że dożywotnio. "Jak chce sie Pan kłócić to do centrali".
Zadzwoniłem, pytam, rozmowa na zasadzie "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?", zgłosiłem
Widziałem program Cejrowskiego, w którym opowiadał on o reklamacji kabla. Rzecz się działa w USA.
Otóż kupił on jakiś kabel - jesienią czy zimą, ale nie miał jakoś weny, żeby zabrać się za robotę. Jak w końcu się zdecydował, na wiosnę, to okazało się, że kabel (kupiony w jakimś prowincjonalnym sklepie) jest nie taki jak trzeba.
W USA trudniej jest modernizować "sieci" jest sporo starego sprzętu i baz danych których wymiana byłaby cholernie droga.
W krajach rozwiniętych ogólnie trudniej jest budować infrastrukturę telekomunikacyjną niż w krajach 3 świata.
Przyjeżdżamy nie ma nic i wprowadzamy nasze w miarę najnowsze technologie i standardy. A w takim USA część sieci to lata 80 część 90 i wszystko trzeba ze sobą dograć
Jak u nas trwała promocja na żubra z pod kapsla to mimo że trwała, to w 3 sklepach które rzekomo brały udział w akcji nie chcieli wydać piwka. Bo nie i #!$%@?, pisząc do browaru na maila że ich promocja nie działa ta sama odpowiedź czyli... echo. Widać różnice tam kupony działają po 17 lat a tu...
@SID77: Jak ja wygrałem loda, bo na patyku był napis, to poszedłem do 4 sklepów i żaden nie chciał wydać za free loda :( Dałem go jakiejś dziewczynce po drodze (patyk).
@jedzbudynie: potwierdzam, jak bylem w usa to jadalem nie raz pizze typu mikro/oven. W walmarcie masz dluga i szeroka alejke gdzie po obu stronach lodowek sa same pizze. Wybor przygniatajacy, a takiej mrozonej pizzy jak tam na prozno u nas szukac niestety.
O jak miło, LGR na wykopie. Polecam ten kanał, facet przedstawia gry (i sprzęt) głównie z poprzedniej epoki, o których się już zapomniało, bądź nawet nie słyszało i robi to w bardzo przyjemny i luzacki sposób, jednocześnie zachowując rzetelność.
@Cervantes006: Bardzo pozytywny, rzeczowy i bezpretensjonalny kanał. Również serdecznie polecam. Do tego koleś ma mega przyjemny, radiowy głos i mnóstwo do opowiedzenia.
Komentarze (171)
najlepsze
Zadzwoniłem, pytam, rozmowa na zasadzie "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?", zgłosiłem
Widziałem program Cejrowskiego, w którym opowiadał on o reklamacji kabla. Rzecz się działa w USA.
Otóż kupił on jakiś kabel - jesienią czy zimą, ale nie miał jakoś weny, żeby zabrać się za robotę. Jak w końcu się zdecydował, na wiosnę, to okazało się, że kabel (kupiony w jakimś prowincjonalnym sklepie) jest nie taki jak trzeba.
W związku z tym wybrał się do sklepu.
System obsługi kas pewnie powstawał w latach 80.
W USA trudniej jest modernizować "sieci" jest sporo starego sprzętu i baz danych których wymiana byłaby cholernie droga.
W krajach rozwiniętych ogólnie trudniej jest budować infrastrukturę telekomunikacyjną niż w krajach 3 świata.
Przyjeżdżamy nie ma nic i wprowadzamy nasze w miarę najnowsze technologie i standardy. A w takim USA część sieci to lata 80 część 90 i wszystko trzeba ze sobą dograć
@dzikdzikdzik: ee w Almie są uśmiechnięci, chyba dodają im jakichś dragów do wody bo nie wierzę że im płacą więcej...
edit: dodałem do powiązanych filmik