przez 5 lat korzystania z ich konta jedyny problem jaki miałem to nowy interfejs. Jest dużo gorszy od starego, chociaż przyznam rację, wygląda bardzo dobrze. Da się korzystać nadal ze starego?
co więcej z kontaktem też jest ogromny problem, porozmawiać z osobą jest bardzo trudno, ciągłe przełączanie do automatu, nawet przy 69 gr może jest nazbierać kosztów, a powinno być to jednak darmowe. Mbank niby to oferuje ale podaje na pierwszy rzut oka tylko płatny numer.
Ale ból d--y... O to, że trzeba kliknąć "kontakt" aby poznać numer telefonu, o to, że poczta polska nie ma normalnych terminali, tylko cashback, za który każdy bank pobiera opłaty... Chłopcze, opanuj się, bo bredzisz. Zakop, informacja nieprawdziwa.
@ygreko: 'Ból d--y ma osoba, która pisze "wciskam jak małpa 1 w telefonie i dziwię się, że nie trafiam na konsultanta; okazało się, że muszę posłuchać zapowiedzi aby wiedzieć co mam wcisnąć aby połączyć się z konsultantem" ' przeczytałam cały artykuł szukając takich słów, bloger wyraził się w całkiem inny sposób a Ty parafrazując te słowa wykazałeś się swoją umiejętnością czytania ze zrozumieniem a szczególnie kulturą.
Co więcej: spróbuj może sam połączyć się w mbanku z kimś u kogo będziesz mógł zgłosić reklamację - trochę będziesz musiał sobie powciskać cyferek - co jest niezwykle irytujące kiedy chcesz szybko coś załatwić.
2. ludzie z reguły nie studiują cenników operatora i nie znają kosztów połączeń na każdy numer, z reguły interesują go ceny za plus, orange
@ygreko: Nie wiem za kogo się uważasz mówiąc że wykazuje się brakiem myślenia, nie rozumiem trochę Twojego tonu bo piszesz jakbyś albo pozjadał wszystkie rozumy albo pracował w mbanku
Wpis może był wpisany pod lekkim wpływem emocji, ale nie uważam żeby zawierał choć odrobinę nieprawdy.
"wciskam jak małpa 1 w telefonie i dziwię się, że nie trafiam na konsultanta; okazało się, że muszę posłuchać zapowiedzi aby wiedzieć co mam wcisnąć aby połączyć się z
Komentarze (13)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Co więcej: spróbuj może sam połączyć się w mbanku z kimś u kogo będziesz mógł zgłosić reklamację - trochę będziesz musiał sobie powciskać cyferek - co jest niezwykle irytujące kiedy chcesz szybko coś załatwić.
2. ludzie z reguły nie studiują cenników operatora i nie znają kosztów połączeń na każdy numer, z reguły interesują go ceny za plus, orange
Wpis może był wpisany pod lekkim wpływem emocji, ale nie uważam żeby zawierał choć odrobinę nieprawdy.
"wciskam jak małpa 1 w telefonie i dziwię się, że nie trafiam na konsultanta; okazało się, że muszę posłuchać zapowiedzi aby wiedzieć co mam wcisnąć aby połączyć się z