To jest prawdziwy obraz "misji" telewizji publicznej. Srednio 12% czasu antenowego który można powiedzieć, że odróżnia nadawcę publicznego od komercyjnego. I na to wydano 1 mld 629 mln złotych?
Nie wspominając już o absurdalnych porach nadawania tzw misji. Czyli wcześnie rano gdy pracuję lub wieczorem gdy spię. Ja
Komentarze (7)
najlepsze
To chyba jakieś kpiny.
"dokument - 4,8 proc., popularyzacja wiedzy - 3,3 proc."
TVP2
"dokument - 6 proc., popularyzację wiedzy - 5,3 proc., publicystykę - 4,6 proc."
To jest prawdziwy obraz "misji" telewizji publicznej. Srednio 12% czasu antenowego który można powiedzieć, że odróżnia nadawcę publicznego od komercyjnego. I na to wydano 1 mld 629 mln złotych?
Nie wspominając już o absurdalnych porach nadawania tzw misji. Czyli wcześnie rano gdy pracuję lub wieczorem gdy spię. Ja