PKP dogoniło Deutsche Bahn a państwo zdało egzamin
Na przebieg tragedii nie miał wpływu uszkodzony semafor z jednej strony trakcji i uszkodzona zwrotnica z drugiej strony. Nie miała wpływu jedna czynna trakcja i kilkadziesiąt awarii zgłoszonych na tym odcinku w ostatnich miesiącach. Bez znaczenia wydał się fakt, że oba składy jechały w trybie awaryj
dclxvi z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 80
Komentarze (80)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
"Czterdzieści cztery usterki wykryte zostały na trasie Kozłów-Starzyny, piętnaście na posterunku Starzyny i pięć na posterunku Sprowa. Najbardziej „awaryjnym” miesiącem był styczeń br. – miały wtedy miejsce dwadzieścia trzy uszkodzenia, w porównaniu z dziewiętnastoma w grudniu, dwudziestoma jeden w lutym i dwoma w marcu. Piętnaście z nich wydarzyło się na trasie, pozostałe na posterunkach. Pięć na posterunku w Starzynach, dwa w Sprowie. Najczęstszymi usterkami były te związane z
Polecam jeszcze ten wątek z infokolej
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=5353
Dużo ciekawych rzeczy o PKP
haha ;) zaraz pewnie dostane kolejne 10 - ;)
http://m.onet.pl/_m/3e8569a4301fb52ea9b3ac2e6f3d25e2,0,1.jpg
Są natomiast bardziej "toporne", a co za tym idzie - niezawodne. Tak samo jeszcze starsze nastawnice suwakowe. Niestety nie są zbyt reprezentacyjne...
Tu na zdjęciu z parowozowni widać go w górnej części fotografii
http://farm8.staticflickr.com/7190/6858949119_8a3f5009ab_z.jpg
"We wrześniu 2006 r. ONCF zaproponowało stworzenie kolei dużych prędkości pomiędzy Tangerem a Marrakeszem. Docelowo czas przejazdu między tymi miastami miałby być zredukowany z ok. 10 godz. obecnie do ok. 2,5 godz[3]. W 2007 r. rozpoczęły się prace projektowe linii dostosowanej do prędkości 350 km/h na odcinku Sattat-Marrakesz[4].
Pierwszy odcinek kolei szybkich