firma świadcząca usługi internetowe nie jest zobowiązana do instalacji kasy fisk

marsiuu
marsiuu
<br /><br />Kupiłem hosting stron WWW w firmie Hekkonet i poprosiłem o paragony - zobaczcie jaką dostałem odpowiedź:<br />============ Forwarded message ============<br />From : "Hekko.pl - Biuro Obsługi Klienta"&lt;<a href="mailto:biuro@hekko.pl" rel="nofollow" >biuro@hekko.pl</a>&gt;<br />To : marsiuu<br />Date : Mon, 27 Jun 2011 20:06:17 +0200<br />Subject : [#281111] Fwd: Re: [#528672] Re: Wykorzystanie 100% limitu obciążenia prze<br />============ Forwarded message ============<br /><br />Witam serdecznie, <br /><br />Szanowny Panie, <b>jako firma świadcząca usługi internetowe nie jesteśmy zobowiązani do instalacji kasy fiskalnej a tym samym wystawiania paragonów :) </b><br />Oczywiście nie raczy Pan odpowiedzieć, gdyż uważa Pan, że wie Pan lepiej. Czy mam Panu przesłać stosowne odwołania do dokumentów mówiących o tym fakcie? <br /><br /><br />-- <br />Pozdrawiam, <br /><br />Dołącz do nas na Facebook-u ! <br /><a href="//www.facebook.com/hekkonet" rel="nofollow" >//www.facebook.com/hekkonet</a> <br /><br />Biuro Obsługi Klienta <br />firmy HEKKONET <br />www.hekko.pl <br /><a href="mailto:biuro@hekko.pl" rel="nofollow" >biuro@hekko.pl</a> <br /><br />tel. +48 58 732 71 94 <br />fax. +48 58 732 71 96 <br /><br /><b>Ciekawy jestem co na to powie urząd skarbowy ;D</b><br /><br />Nie wspominając, że w 2 dniu po zapłaceniu na 2 rok pieniędzy firma Hekkonet wyłączyła mi serwer pisząc, że wyczerpałem limity procesora - stało się tak ponieważ firma Hekkonet nie raczyła wyzerować mi liczników wykorzystania usługi i to co wykorzystałem w ramach zeszłorocznej zapłaty podłączyli jako wykorzystanie limitów z dopiero co zapłaconej faktury.<br /><br />Firma kompletnie nie respektuje odstąpienia umowy, nie informuje klientów o możliwości odstąpienia od umowy - przywłaszczyli sobie moje 500pln. <br /><br /><b>Opis szczegółowy:</b><br />Rok temu 19 czerwca 2010 roku zawarłem z firmą hekko.pl umowę świadczenia usług hostingowych EasyReseller+ (serwer WWW), która powinna być ważna przez rok, jednak okazało się że rok w firmie hekko upłynął 14 czerwca 2011. Zgodnie z umową nabyłem prawo do korzystania z serwera. Zostałem poinformowany, że na początku każdego miesiąca nabywam prawa do wykorzystania 93 punktów czasu obliczeniowego procesora. W środku trwania umowy dopłaciłem firmie hekko.pl za zwiększenie limitu do 124 punktów w ramach pakietu MediumReseller do końca trwania umowy tj. do 14 czerwca 2011 (według obliczeń firmy hekko).<br />Dnia 14 czerwca 2011 przesłałem pieniądze, żeby wykupić tym razem EasyReseller+ tak jak miało to miejsce rok temu.Dzień po zaksięgowaniu moich pieniędzy 16 czerwca firma hekko przysłała mi zawiadomienie, że wyczerpałem limit 93 punktów przysługujący dla mojego pakietu, a mój hosting został wyłączony, tak że strony WWW nie były dostępne w Internecie. Żeby jak najprędzej uruchomić stronę dokupiłem w firmie 5% powiększenie limitu czasu obliczeniowego.<br />Okazało się, że po wykupieniu przeze mnie umowy na kolejny rok hekko nie wyzerowało liczników wykorzystania usługi z poprzedniego okresu rozliczeniowego, tylko moja nowa usługa została obciążona wykorzystaniem limitów, do których nabyłem prawo dokonując płatności rok temu.<br />Zażyczyłem sobie odstąpienia od umowy kupna i zwrot pieniędzy, ale dostałem odpowiedź negatywną.<br />Zarzuty wobec firmy hekko.pl - nie poinformowała mnie o możliwości odstąpienia od umowy;- nie respektuje odstąpienia od umowy kupna przez internet;- nie informowała mnie nigdy o zmianach regulaminu świadczenia usługi i istnieniu limitów punktowych wykorzystania procesora dla kont Resellerskich;- od firmy hekko nie otrzymałem żadnej faktury/paragonu, ani rok temu podczas zakupu usługi EasyReseller+, ani podczas podnoszenia usługi do pakietu MediumReseller.- firma niezgodnie z ofertą skróciła okres świadczenia usługi o 4 dni - licząc datę świadczenia usługi od momentu wpłaty tj. 19 czerwca 2010 roku powinna być świadczona do 18 czerwca 2011 roku.- firma bezprawnie pomniejszyła limit przysługujący w ramach nowej umowy o wykorzystanie limitu z poprzedniej umowy - jeśli firma rości sobie jakieś należności za poprzednia usługę, to powinna dochodzić na zasadach ogólnych, a nie poprzez samowolne obciążenie nowo zakupionej usługi.<br /><br /><b>Podstawa prawna:</b><br /><br />"<b>Odstąpienie od umowy przy sprzedaży przez Internet</b> <br /><br />Zdecydowanie łatwiejsze jest skorzystanie z konsumenckiego prawa odstąpienia od umowy w przypadku tzw. umów zawieranych na odległość (np. za pośrednictwem Internetu) lub umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa. Mowa o nich w ustawie z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. <br /><br />W przypadku tego typu transakcji konsument nie ma możliwości dokładnego obejrzenia towaru oraz zbadania jego właściwości przed transakcją. Dokonując zakupu przez Internet zazwyczaj polega jedynie na fotografiach oraz sporządzonym przez sprzedawcę opisie (często ogólnikowym). W odniesieniu do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa np. w ramach domowej akwizycji lub pokazów towarów, konsument niejednokrotnie dokonuje zakupów pod wpływem impulsu, będącego wynikiem działań aktywnego sprzedawcy. <br /><br />Wycofanie się z tak zawartej umowy jest stosunkowo proste. Konsumenci mają prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Nie wymaga się stwierdzenia w nabytym towarze niezgodności z umową (w rozumieniu ustawy o sprzedaży konsumenckiej) lub skorzystania w pierwszej kolejności z innych roszczeń – np. wymiany towaru. Wystarczy złożyć sprzedawcy oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy. "<b><br /></b>