Huawei ignoruje własne Warunki Gwarancji
Huawei ignoruje własne Warunki Gwarancji.
W Warunkach Gwarancji telefonów Huawei jest jasno napisane "Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z: 2) uszkodzeń mechanicznych"
Zgłaszana przez mnie usterka plam na wyświetlaczu nie wynikała z uszkodzeń mechanicznych.
Nie reklamuję odprysku na fragmencie obudowy wyświetlacza tylko plamy na wyświetlaczu.
Konsultant przyjmując telefon zostawił opis wyglądu: "obicia obramowania, rysy na pokrywie, drobny uszczerbek wyświetlacza" Opis usterki: "Przebarwienie na ekranie".
Huawei twierdzi że nie usunie usterki ponieważ znalazł uszkodzenie mechaniczne powołując się na wytyczne i procedury...
"autoryzowany serwis stwierdził, na podstawie procedur oraz wytycznych od producenta, że urządzenia posiada uszkodzenie mechaniczne modułu wyświetlacza, co jest równoznaczne z odmową naprawy w ramach gwarancji producenta.
Pragnę w tym miejscu wskazać, iż serwis nie dochodzi okoliczności w jakich doszło do uszkodzenia telefonu, stwierdza jedynie sam fakt wystąpienia takiego zdarzenia w urządzeniu"
co mnie obchodzą procedury i wytyczne?? klienta interesują warunki gwarancji a nie wewnętrzne procedury i wytyczne...