Asus - 6 pobytów w serwisie

homzik123
homzik123

595839785a67634541523878_F5BTE3Cq8gB67earapl2LFGU4zeIiZYk.jpg



#UWAGA#

Piszę aby przestrzec wszystkich przed pakowaniem się w sprzęty Asusa. Mianowicie chodzi o sam serwis bo laptopy mają ok, ale wiadomo kupujemy sprzęt + serwis, także podtrzymuję - omijajcie szerokim łukiem jeśli chcecie spokojnie korzystać ze sprzętu.

Oto moja przygoda z firmą Asus:
Zakupiłem sprzęt na sam koniec listopada 2018 r. , od lutego zacząłem mieć problemy z "blue screenem - WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR " oraz zauważyłem że zawiasy są luźne i lekki ruch laptopa powoduje ruch matrycy. Oczywiście podjąłem różne próby rozwiązania problemu takie jak reinstalacja systemu, instalacja najnowszych sterowników, aktualizacji, instalacja "czystego" systemu Windows itd. Żaden z tych sposobów nie pomógł i błąd za każdym razem występował więc oddałem laptopa na gwarancję w lutym. Potem kolejny raz i kolejny i kolejny itd.

Opisy kolejnych wizyt serwisowych:
1. Nie stwierdzono wady - LUTY
2. Stwierdzono wady I wymieniono baterię na nową
3. Nie stwierdzono wad

4. Nie stwierdzono wad

5. Nie stwierdzono wad

6. Nie stwierdzono wad – 18 czerwiec

Każdy pobyt w serwisie kończył się tym samym - błąd ponownie się pojawiał, a zawiasy nadal uszkodzone. Po 4 pobycie w serwisie zauważyłem przetarcie na obudowie które zgłosiłem - oczywiście dostałem odpowiedź że przy przyjęciu odnotowano "rysy na laptopie", poprosiłem o dokumentację która to potwierdzi - nie dostałem takiej.

Również oryginalne pudełko w którym wysłałem laptopa zostało jakby pocięte maczetą - niby nic, ale wolałbym mieć oryginalne(np. przy sprzedaży). Tym oto sposobem nie używam laptopa od lutego ponieważ ciągle jest wysyłany do serwisu. Wszelkie próby kontaktu z serwisem, siedzibą asusa i z kimkolwiek się da nie pomogły. Polecam wybrać inną firmę która ma znacznie lepszy serwis i nie przysporzy takich problemów jak ASUS.


Ostatnio zrobiłem mały test, zapytałem naszego polskiego asusa czy na załączonym filmie widzi problem z matrycą I czy jest to normalne zachowanie że zawiasy w tym modelu tak się zachowują. Otrzymałem odpowiedź że nie są w stanie ocenić tego po filmie, należy wysłać do serwisu, wysłałem no I otrzymałem odpowiedź że wszystko jest ok.


O to samo zapytałem amerykański oddział Asus, poniżej odpowiedź. Jest to idealny przykład jak Asus działa w naszym kraju i jak traktuje polskich klientów.

595839785a67634541523878_9eHjOjT8Z4lAM2kR9brNH3vvrtgzEjrq.jpg