SteamQuest wystartował na Greenlight!

Rejke
Rejke
Cześć :)
Walczymy o głosy na Greenlight! tutaj



Reprezentuję (heh, jakie poważne słowa :D ) Kivano . Jesteśmy malutkim zespołem ( ja, mój mąż oraz Kot Dyrektor a także przy tej grze obecny był doskonały muzyk Michał). Tworzymy gry już od kilku lat i do tej pory na swoim koncie mieliśmy tylko gry logiczne.....ale stwierdziliśmy, że gry logiczne są zbyt nudne... poza tym trudno grać w takie gry, które się samemu zrobiło, bo się pamięta rozwiązania wszystkich zagadek :P
Postanowiliśmy spróbować czegoś nowego i tak powstał SteamQuest!
A czym jest SteamQuest? Cóż..mówiąc jednym zdaniem to steampunkowa strzelanka z elementami RPG w świecie maszyn z odrobiną post apokaliptycznego klimatu w całkowicie genereowanych labiryntach oraz z możliwością budowy własnego robota z predefiniowanych modułów... uff!
Nad grą siedzimy od lutego tego roku, a do jej stworzenia użyliśmy silnika o nazwie GODOT (gdybyście pytali dlaczego, to po prostu mamy marne komputery i nic innego nie chce na nich działać :P). Poza tym GODOT i tak w sumie jest bardzo fajny i możemy do z czystym sumieniem polecać (jeśli kojarzycie nazwę silnika z tytułem książki, to słusznie... to naprawdę chodzi o czekanie na Godota, w sensie, że na silnik, który jest w fazie rozwojowej od kilku lat :P).

//steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=539629193

Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany szczegółami powstawania gry, jak to wszystko wyglądało od pierwszych publicznych screenów, jakie mieliśmy techniczne kłopoty po drodze i jak jes rozwiązywaliśmy, słowem, jeśli ktoś z Was chciałby się dowiedzieć jak to powstawało od kuchni, to zapraszamy do wątku na Polskim Kursie Blendera:
//polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,1989.0.html
oraz na kanał YouTube https://www.youtube.com/user/Rejke87