A tak działa gwarancja poważnej firmy

n.....e
n.....e
Ze względu na często spotykane anomalie gwarancji Sony i ich konsol PS3/PS4 chciałbym przedstawić jak działa gwarancja u głównego konkurenta, czyli firmy Microsoft. Przygoda ta jest dość krótka i przyjemna. Otóż Kupiłem bundla Xbox One + Kinect. Sama kamerka po jakimś czasie zaszalała i stwierdziła, że ma mnie dosyć i będzie głucha na moje komendy, ot popsuła sobie mikrofon. Szybki research u wujka Google jak oddać sprzęt na gwarancję i wszystko jasne. Trzeba zarejestrować numer seryjny Kinecta w "Internetowym Centrum Serwisowym". Wygląda to tak:



Po rejestracji drukujemy list przewozowy UPS, pakujemy paczkę i wysyłamy do Frankfurtu nad Menem, przesyłka jest z góry opłacona w obie strony. Wymiana wadliwego Kinecta od dnia wysyłki, do otrzymania z powrotem trwała 7dni roboczych, przy czym cały czas mamy wgląd w stan przesyłki (tracking UPS) i stan naprawy (statusy w ICSie). Gwarancja producenta na konsolę i osprzęt do niej trwa dwa lata (przynajmniej u mnie) i działa jednakowo na konsolę, kinecta, czy pada.

Nie jestem fanbojem żadnej z dwóch firm i żadnego sprzętu, przez trzy lata użytkowałem łącznie trzy konsole PS4 bez żadnego problemu i bez ścierających się gałek, oraz dwa Xbox'y One również bez problemu (wyjątkiem jest sam Kinect). Jeżeli macie więcej pytań to zapraszam do zadawania w komentarzach, chętnie odpowiem w miarę posiadanej wiedzy.
Znalezisko nie ma na celu ubliżyć marce Sony #4theplayers ;)