Lidl sklep onnline, przeczytaj zanim coś tam kupisz
dnia 11.08.2021 zamówiłem wentylator z lidl-sklep.pldnia 12.08 dostałem email potwierdzający że paczka została wysłania, w emailu został podany numer przesyłkiwszystko wporządeczku mineło kilka dni sprawdzam status przesyłki na stronie inpost a tam sie wyswietla ze paczki nie znaleziono16.08...
janusz_nosacz z- #
- #
- 14
Komentarze (14)
najlepsze
Złóż rezygnację zamówienia, po czym jak to potrzebujesz to zamów jeszcze raz.
1. Nie będziesz się musiał przejmować dochodzić gdzie jest paczka
2. Dostaniesz zapewne szybciej towar
3. Zwrócą CI pieniądze za poprzednie zamówienie
To przez ten panel. Możesz też się skontaktować z biurem obsługi klienta Lidla i powiedzieć im o rezygnacji.
Składasz rezygnację, towaru nie odbierasz i wraca on do sklepu.
Chyba, że kupiłeś na firmę, a nie na osobę prywatną. Firmom zwroty towatu nie przysługują.